acnorway's samling og galleritråd

Fantastisk, gratulerer! For en reise det egentlig ble, og at du landet på Lange er jeg veldig glad for. Perfekt blanding av moderne og klassisk. Og at dette er et minne av din mor gjør det bare sterkere.. Masse gratulerer.

• Elsker
Reaksjoner: acnorway
Gratulerer for et veldig passende kunstverk ;)
Det er sikkert +15år siden jeg leste om en lignende historie på et klokkeforum: om en mann som kjøpte en klokke for å minne seg om moren sin.
Jeg husker godt at det var en Panerai.
"Det er noe jeg hadde gjort" tenkte jeg der og da.
Ja, det er helt rett i øynene mine og det gjør meg veldig glad at klokken betyr så mye for deg.
Da er det bare å glede deg til starten av et stort eventyr med en nydelig klokke på håndleddet, til neste mann tar over historien din🤝
Takk til deg også👍

Jeg kan ikke tenke noen bedre måte å bruke litt av arven på enn en klokke. Da kommer hun jo fram i minnet hver gang du tar den på. At du i tillegg har valgt en nydelig klassiker fra Lange som garantert vil tåle tidens tann, gjør det bare desto mer riktig.

Kondolerer med din mor, og gratulerer med flott klokke!

• Elsker
Du er så flink til og ramme inn reisen/fortellingen og når det kulminerer i et slikt kunstverk, blir både klokken, historien og handlingen så vakker. Jeg kjente det i hele kroppen når jeg leste dette.
Gratulerer så mye.

• Elsker