Kult, hvilken størrelse var denne? Og sto det pris?
Kult, hvilken størrelse var denne? Og sto det pris?
Ligger på nettsiden til BjerkeKult, hvilken størrelse var denne? Og sto det pris?
Åja, tredde det var en ny fra restlageret, men de er vel tomme sikkert.Ligger på nettsiden til Bjerke
![]()
A. Lange & Söhne Lange 1 - Urmaker Bjerke
Lange 1 er merkets ubestridte signaturmodell, kjent for sin asymmetriske tallskive, store datovisning og harmoniske balanse.www.urmaker-bjerke.no
Ligger på nettsiden til Bjerke
![]()
A. Lange & Söhne Lange 1 - Urmaker Bjerke
Lange 1 er merkets ubestridte signaturmodell, kjent for sin asymmetriske tallskive, store datovisning og harmoniske balanse.www.urmaker-bjerke.no
Syns ikke chrono-prisene er spinnville (jada, alt er relativt):Jeg har brukt litt tid på å la den modne, men etter å ha sett den (stålmodellen) og prøvd den flere ganger er jeg ganske forelsket. En klokke jeg virkelig kunne gått med hver eneste dag.
Personlig liker jeg ikke WG-utgaven fullt så godt, mye på grunn av remalternativene. Samtidig skulle jeg ønsket de laget en quick shift, så man kunne brukt ulike remmer på stålvarianten. En fun fact er vel at de tidligste eksemplarene har baretter som muliggjør bruk av f.eks. nato, men det skal senere ha blitt endret.
Har ikke aktuell nypris tilgjengelig her på rappen.
Hei og hopp.
Noen med nylige erfaringer mer ODYSSEUS i stål/lenke? Som har lyst å dele noen refleksjoner?
Aldri sett den live selv, var invitert til Bjerke for å titte på den under Corona, men kom meg ikke dit derfor.
Av bilder er det en av klokkene jeg ikke klarer å glemme. Noen som kjenner til nyprisen?
Noen poster her om dårlig lugs-design på hvitt gull på gummi. Men lite om stål på lenke.
@Edzilla @Jørgen @Jon Henrik @Alangemann @KentOve @alle