A. Lange & Söhne-tråden

Og enda ny rem, blå suede. Veldig fornøyd med denne kombinasjonen. Matcher viserne som også er blå.
12972499-FE97-48C9-A019-3BE5B83FEDF3.jpeg
 
Hei og god lørdagskveld! Etter en uke på lanken med min A. Lange & Söhne 1815 auf/ab er det på tide med å dele min erfaring. Elsker klokken, utrolig utseende, bærekomfort og detaljer på finishen som er helt magiske. MEN, det er dessverre et men i all jubel og glede over å eie denne klokken. Klokken sakker veldig mye per døgn, opplever at den taper 10 til 15 sekunder i døgnet selv når gangreserven er på auf. Det er skuffende, trodde den skulle holde tiden bedre siden den har fått fine test resultater og kommer fra et velrennomert manufaktur. Blir nok en tur til Bjerke når denne forb.. pandemien slipper taket i hovedstadsområdet:)
 
Hei og god lørdagskveld! Etter en uke på lanken med min A. Lange & Söhne 1815 auf/ab er det på tide med å dele min erfaring. Elsker klokken, utrolig utseende, bærekomfort og detaljer på finishen som er helt magiske. MEN, det er dessverre et men i all jubel og glede over å eie denne klokken. Klokken sakker veldig mye per døgn, opplever at den taper 10 til 15 sekunder i døgnet selv når gangreserven er på auf. Det er skuffende, trodde den skulle holde tiden bedre siden den har fått fine test resultater og kommer fra et velrennomert manufaktur. Blir nok en tur til Bjerke når denne forb.. pandemien slipper taket i hovedstadsområdet:)
Høres ikke riktig ut, er det en «hyllevarmer» fra Bjerke med inntørket olje du har kjøpt? Kan hende det retter seg etter litt gangtid. Min 1815 fortner med ca. 3 sek/døgn og har gjort det fra ny.
 
Høres ikke riktig ut, er det en «hyllevarmer» fra Bjerke med inntørket olje du har kjøpt? Kan hende det retter seg etter litt gangtid. Min 1815 fortner med ca. 3 sek/døgn og har gjort det fra ny.
Tror ikke den har vært en hyllevarmer. Men uansett kan en sjekk hos Bjerke være tingen. Nå får den litt ekstra armbruk siden en tur til rikshovedstaden ikke kan skje på hvertfall en uke.
 
Hei og god lørdagskveld! Etter en uke på lanken med min A. Lange & Söhne 1815 auf/ab er det på tide med å dele min erfaring. Elsker klokken, utrolig utseende, bærekomfort og detaljer på finishen som er helt magiske. MEN, det er dessverre et men i all jubel og glede over å eie denne klokken. Klokken sakker veldig mye per døgn, opplever at den taper 10 til 15 sekunder i døgnet selv når gangreserven er på auf. Det er skuffende, trodde den skulle holde tiden bedre siden den har fått fine test resultater og kommer fra et velrennomert manufaktur. Blir nok en tur til Bjerke når denne forb.. pandemien slipper taket i hovedstadsområdet:)
Hei. Ville latt den tikket noen uker jeg og sett om den tar seg opp. Har hendt meg.
 
  • Liker
Reaksjoner: Watcher
Hei. Ville latt den tikket noen uker jeg og sett om den tar seg opp. Har hendt meg.
Takk, setter pris på å få andres erfaring. Et aspekt er at klokken er fra 2019 og jeg er andre eier, derfor trodde jeg at den skulle prestere bedre. Ikke misforstå, jeg elsker klokken:love:Men uansett så blir det venting for å kunne ta en sjekk med Bjerke pga det forb.. covid dritet:mad:
 
Siste nytt om min 1815 up/down:)Den ble levert inn til Bjerke i dag til deres service avdeling. Men siden Lange ikke godtar at uret blir behandlet av dem kan det se ut som om den må sendes til Tyskland for å sjekkes der. Håper på positiv respons både fra Bjerke og Lange angående min sak. Uansett kommer jeg ikke til å akseptere at et ur i denne klassen og i dette prisnivået sakner ca 15 sek i døgnet.
 
  • Liker
Reaksjoner: pald og Genta
Det ordner seg nok! Men kjedelig med den tiden det tar... noe av baksiden av medaljen / eiergleden ved å ha slike klokker.
Løsning: man må ha mer enn en...:p
 
  • Liker
Reaksjoner: Watcher
Det ordner seg nok! Men kjedelig med den tiden det tar... noe av baksiden av medaljen / eiergleden ved å ha slike klokker.
Løsning: man må ha mer enn en...:p
En mulig løsning det ja;) En annen er at AD innfører en ordning med låneklokke basert på samme prinsipp som lånebil:)
 
  • Liker
Reaksjoner: roanje