90/60/3 og en Reverso

For en fantastisk måte å markere på! Gratulerer med smakfull kombinasjon av både gravering og klokke og selvsagt med jubileet! Slikt blir man glad av!
 
  • Liker
Reaksjoner: Bjorn
Den fineste historien jeg har lest på lenge. Klokken i seg selv er veldig flott den og grønnfargen nydelig. Men det er graveringen og vissheten om at denne fantastiske klokka kommer til å bli brukt som er det beste. Denne ser vi ikke igjen på Finn. Det er jo dette som egentlig (i mine øyne) er meningen med disse dyre, forseggjorte bruksgjenstandene vi er så glade i. De skal brukes, merkes og brukes. Og tegningen var jo utrolig fin! Gratulerer med dagen og et fantastisk og personlig ur!
 
  • Liker
Reaksjoner: Bjorn
Gratulerer så mye med jubileet, nydelig klokke og ditto gravering. Det hele toppet av med en bakgrunnshistorie som står i stil. :)

Tusen takk!

Gratulerer, flott klokke!

Takk, takk.

Flott klokke og enda flottere historie bak. Gratulerer masse!!!

Hyggelig sagt, tusen takk.

Utrolig flott - gratulerer så mye :)!!!!

Tusen takk, jeg er selvsagt enig!

Gid det hadde vært flere som deg :)
Denne klokka må smake godt! En ting er jo den fantastiske klokka, men like sterkt er det du gjorde med baksiden, eller kanskje det ble fremsiden nå;)
Gratulerer så mye med en evig keeper!

Den scorer på alle viktige punkter. Tusen takk.

Gratulerer med en flott klassiker! Dette var inspirerende.

Takker, hyggelig å være til inspirasjon.

For en fantastisk måte å markere på! Gratulerer med smakfull kombinasjon av både gravering og klokke og selvsagt med jubileet! Slikt blir man glad av!

Jeg blir også glad av den! Tusen takk.

Den fineste historien jeg har lest på lenge. Klokken i seg selv er veldig flott den og grønnfargen nydelig. Men det er graveringen og vissheten om at denne fantastiske klokka kommer til å bli brukt som er det beste. Denne ser vi ikke igjen på Finn. Det er jo dette som egentlig (i mine øyne) er meningen med disse dyre, forseggjorte bruksgjenstandene vi er så glade i. De skal brukes, merkes og brukes. Og tegningen var jo utrolig fin! Gratulerer med dagen og et fantastisk og personlig ur!

Tusen takk. For meg har denne klokken mening på mange nivåer. Og det viktigste er graveringen av tegningen.
 
Gratulerer med både klokke og jubeleum! Meget fin klokke, fantastisk historie og nydelig resultat på graveringen.
 
  • Liker
Reaksjoner: Bjorn
Gratulerer! Dette var oppløftende lesing, morsomt med en klokke med ekstra tanke og historie bak(y)

Tusen takk.

Gratulerer! God idé og flott resultat.

Tusen takk.

Gratulerer med både klokke og jubeleum! Meget fin klokke, fantastisk historie og nydelig resultat på graveringen.

Tusen takk, jeg er svært fornøyd med resultatet.

Utrolig flott! Gratulerer så mye!

Tusen takk.

Klasse!
Gratulerer med jubileum og klokken :(

Hyggelig, tusen takk.
 
Dette var virkelig flott! Gratulerer så mye. Vakker klokke med fin historie:)
 
  • Liker
Reaksjoner: Bjorn
Gratulerer så mye med 60 og med klokken! Meget godt valg av klokke (og inngravering). Dette skal jeg også vurdere en gang i framtida. Tør jeg foreslå et lite forskudd på arv til døtrene i form av hver sin Reverso, kanskje i litt mindre størrelse? ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: Bjorn
Gratulerer med nydelig Reverso. Da tolker jeg det dithen at Tribute to 1931 har blitt overflødig. Så den kan du bare sende i retur...
 
  • Liker
Reaksjoner: Bjorn
Gratulerer så mye med 60 og med klokken! Meget godt valg av klokke (og inngravering). Dette skal jeg også vurdere en gang i framtida. Tør jeg foreslå et lite forskudd på arv til døtrene i form av hver sin Reverso, kanskje i litt mindre størrelse? ;)

Tusen takk. Tanken om tre Reversoer har slått meg, så vi får se …

Gratulerer med nydelig Reverso. Da tolker jeg det dithen at Tribute to 1931 har blitt overflødig. Så den kan du bare sende i retur...

Tusen takk. TT1931 er ikke blitt overflødig ennå, men ønsket om gjenforening er notert.
 
En oppdatering for å vise fargespillet i skiven i sollys. Tusen takk for alle de hyggelige tilbakemeldingene. Det varmer.

reversogreensunburst.jpg