62MAS reissue

Min drar på 7,2 sekunder i døgnet, og den varierer en del alt etter posisjon. Cirka 9 sekunder på håndleddet og 4 når den ligger med kronen opp om natten. Greit nok, men jeg er vant med SD4K, og den forter 1,5 sekunder i døgnet.

Ellers - storfornøyd! Sjekk hvordan timeindeksene forandrer uttrykk alt etter lyset.

20170727_202120.jpg
20170727_202014.jpg
 
Må innrømme at denne frister en del altså (Seiko SBP051)

Blir spennende å se hvor mange som kommer til å gå for denne budsjettutgaven av 62MAS

Vis vedlegg 51526
Velding pen overall, utenom viserne! Hva er det med den timeviseren?

Edit:
Men ser jo at en 051 koster ca 100000JPY med lenke, mens en SLA017 uten lenke lander på det 4 doble. Får jo endel visere til den prisen:D

Oddemann
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: fredskijj
Skal visstnok være samme visertyper gjennom hele Prospex serien.....
Ikke vet jeg, men det er ikke en dealbreaker for meg i hvert fall.

Har vært snakket om en norsk pris på cirka 7k (vesentlig billigere enn Ltd edition'en.....)

Velding pen overall, utenom viserne! Hva er det med den timeviseren?

Edit:
Men ser jo at en 051 koster ca 100000JPY med lenke, mens en SLA017 uten lenke lander på det 4 doble. Får jo endel visere til den prisen:D

Oddemann
 
Denne kom inn i går, følelsen av nyforelska er ganske deilig! Positivt overrasket over finish og detaljer, skiven og timemarkører spesielt. Også fikk jeg med en bonusklokke også.

Tips på gummi som ikke tiltrekker seg både vårt og naboenes støv mottas med takk! :D
20170731_094702.jpg

20170731_094509.jpg
 
Denne kom inn i går, følelsen av nyforelska er ganske deilig! Positivt overrasket over finish og detaljer, skiven og timemarkører spesielt. Også fikk jeg med en bonusklokke også.

Tips på gummi som ikke tiltrekker seg både vårt og naboenes støv mottas med takk! :D
Vis vedlegg 51530
Vis vedlegg 51531
Gratulerer!
Der desse to endte opp altså. Gikk nesten for ein trippel og tok med den kvite og eg:)
Igjen gratulerer!

Edit: Angående "støvreim". @Todda opplevde vell det samme og har kjøpt ny. Han har nok tips...:)
 
Gratulerer!
Der desse to endte opp altså. Gikk nesten for ein trippel og tok med den kvite og eg:)
Igjen gratulerer!

Edit: Angående "støvreim". @Todda opplevde vell det samme og har kjøpt ny. Han har nok tips...:)
Hvite, hvilken hvite? Gikk jeg glipp av noe nå? :eek:
 
Denne kom inn i går, følelsen av nyforelska er ganske deilig! Positivt overrasket over finish og detaljer, skiven og timemarkører spesielt. Også fikk jeg med en bonusklokke også.

Tips på gummi som ikke tiltrekker seg både vårt og naboenes støv mottas med takk! :D
Vis vedlegg 51530
Vis vedlegg 51531

Gratulerer med to flotte klokker!

Jeg har kjøpt denne, men ikke satt den på ennå fordi jeg liker den så godt på nato.

http://www.ebay.com/itm/112315112911
 
  • Liker
Reaksjoner: S10an
Seiko SBP051 er en veldig interessant klokke.
Bare synd den med blå skive ikke leveres med lenke. Den lenken ser forøvrig veldig bra ut.
 
Gratulerer med to flotte klokker!

Jeg har kjøpt denne, men ikke satt den på ennå fordi jeg liker den så godt på nato.

http://www.ebay.com/itm/112315112911

Nå har jeg satt på reima. Den er veldig lik originalen i utførelse, men for å få den ferdig krummet la jeg de to delene sammenkrøllet i kokvarmt vann en stund.

Denne tiltrekker seg ikke støv og den den er passe lang. Meget fornøyd!

IMG_20170805_130040_180.jpg