62MAS reissue

SLA017 er pen den. :) Limited til 2000 eksemplarer er vel i klokkeverdenen egentlig ikke så veldig limited, eller - så sikkert mulig å få tak i for de som ikke handler med eneste gang.

• Liker
Reaksjoner: Preacher
Endelig min tur.

ssseiko2.jpg

Enig i at reima er en støvmagnet, får skaffe meg en Wjean reim.

image.jpeg
image.jpeg

Fikk tatt denne i nærmere øyesyn idag, og det er en meget vellykket Seiko! Uten å ha et forhold opphavet, annet enn via bilder, føler jeg dette er et høflig nikk til fordums glans. Den bar omtrent som 7290en, og stod ikke noe tilbake for GS(imho). Lenken er utelatt i sammenligningen, da verken GS eller Seiko selv har lenker som står i stil til resten. Dessverre.
Prisen er frisk, men er den verdt det? Ja. Og det basert på førsteinntrykk.

Vis vedlegg 49717 Vis vedlegg 49718
Fikk tatt denne i nærmere øyesyn idag, og det er en meget vellykket Seiko! Uten å ha et forhold opphavet, annet enn via bilder, føler jeg dette er et høflig nikk til fordums glans. Den bar omtrent som 7290en, og stod ikke noe tilbake for GS(imho). Lenken er utelatt i sammenligningen, da verken GS eller Seiko selv har lenker som står i stil til resten. Dessverre.
Prisen er frisk, men er den verdt det? Ja. Og det basert på førsteinntrykk.
Er det hjå AD? Virkelig flott den der! :)

• Liker
Flott klokke, men indexene er skikkelig skuffende. Runde kanter og hjørner :(
Et hav unna indexene til 6217 og 6105.
Det genuine med de gamle indeksene er at de er stanset fra baksiden. Det må ha vært en ganske kostbar affære i din tid, å få det så strøkent. På denne reissuen ser indeksene ut som ordinære pålimte indekser.

• Liker