5167+14060m eller 5711

5167+14060m eller 5711

  • 5167+14060m

    Stemmer: 27 34,2%
  • 5711

    Stemmer: 52 65,8%

  • Antall stemmer
    79
"Når jeg blir stor skal jeg kjøpe en Patek Philippe Nautilus"
Endelig voksen. Gratulerer så mye.
 
  • Liker
Reaksjoner: Genta
Utrolig kult, gratulerer! :D Velger å tro det var avstemmingen som var den avgjørende faktor, så gleder meg til neste poll! :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Genta
He, he - det er det jeg alltid sier; det hjelper å mase :D Gratulerer med et meget godt valg!
 
Gratulerer :)

Jeg funderte på de samme tingene og tror personlig jeg vil gå for mer sporty aquanaut 5165.

Nå har du virkelig noe å glede deg over LENGE, hehe
 
Hei hei og takk for hyggelige gratulasjoner, selv om det er vel tidlig... det er leeenge til 2017.

Så da er det bare å gi beskjed om du vil kjøpe min nydelige og komplette 5167. Pris p.t. 160´ (trolig stigende, neste levering hos Bjerke av 5167 er i 2019). Send PM. Kan selvsagt ta kurante Rolex i mellomlegg.









@sf82: Trengte noe å fylle veggen med, ble inspirert av bildene på Alex sushi og kjøpte herfra http://andreasenglund.com. Førtiårsgave til kona. Relevansen i innlegget du referer til er avataren til @The Player - en meget hyggelig medasylant som nok kjenner seg igjen i (?) den aldrende fantomet slik Andreas Englund fremstiller ham:)
 
Gratulerer @Genta. Et godt valg etter min mening, og herlig å få et nytt eksemplar med ditt navn i sertifikatet. Var selv innom Bjerke for å bestilte min egen butikknye PP denne uken.
 
  • Liker
Reaksjoner: Edzilla og Genta
@adamskater: har allerede tenkt tanken:) Ganske sikker på at 60 års-klokken blir en IWC perp cal i hvitt gull, men hvis synet har sviktet innen den tid får det bli en 372.
@Trymulf: Takk og grattis! Kan jeg spørre om hvilken modell?
 
Dessverre. Skal høre neste gang jeg er i kontakt. Har du hatt 5726 på lenke tidligere? Mener å erindre at jeg syntes 5726 på lenke m/hvit skive var en svært positiv opplevelse da jeg prøvde en.
Jeg hadde en med grå-skive på skinn/gummi :)
 
Skjønner ikke helt hva du mener @Genta ?

Her er bilde tatt i dag:

014286-2.jpg
 
Redigert: