5167+14060m eller 5711

5167+14060m eller 5711

• 5167+14060m

Stemmer: 27 34,2%
  • 5711

Stemmer: 52 65,8%

• Antall stemmer
    79
Hei hei hei! Fra 22-22 til 22-34 på et øyeblikk ??? Hva har skjedd med stemmene? En administrator med en 5711 for salg? Eller enda skumlere, er det Fantomet (@The Player) som her meldt seg på diskusjonen, ikke bare med dobbeltstemme, men 10-12 snikende stemmer? :) Hvis det er deg Fantomet så må du passe deg, for jeg har kompromitterende paparazzi-bilde av deg:

o_O

• Liker
Reaksjoner: Jone
Samme her - så jeg endret min stemme til 5711. :D
Ha-ha!
Jeg tenkte også helt likt:)
Hei hei hei! Fra 22-22 til 22-34 på et øyeblikk ??? Hva har skjedd med stemmene? En administrator med en 5711 for salg? Eller enda skumlere, er det Fantomet (@The Player) som her meldt seg på diskusjonen, ikke bare med dobbeltstemme, men 10-12 snikende stemmer? :) Hvis det er deg Fantomet så må du passe deg, for jeg har kompromitterende paparazzi-bilde av deg:

o_O
Deilig å bruke andres penger.
Mohaha!

• Liker
Reaksjoner: Genta
23-42 og @Hansaeng har lagt ut en for salg.
tumblr_ncna1pxF6x1sl21koo1_500.gif

• Liker
Reaksjoner: Horgen og Genta
Okejda masebøttår!

Bestilt til mitt eget 40-årsjubileum! Kjøpte min første skikkelige klokke til 20-årsdagen (Rolex Date 15200, har den ennå), så dette mæjkår sæns:)

Gru/gleder meg til ventingen.

"Når jeg blir stor skal jeg kjøpe en Patek Philippe Nautilus"
Endelig voksen. Gratulerer så mye.

• Liker
Utrolig kult, gratulerer! :D Velger å tro det var avstemmingen som var den avgjørende faktor, så gleder meg til neste poll! :)

• Liker
He, he - det er det jeg alltid sier; det hjelper å mase :D Gratulerer med et meget godt valg!

Gratulerer :)

Jeg funderte på de samme tingene og tror personlig jeg vil gå for mer sporty aquanaut 5165.

Nå har du virkelig noe å glede deg over LENGE, hehe