.

Aner ikke om de egner seg til figuren din, men Helly Hansen har fine T-skjorter med v-hals. 300 for to. De er nok laget for å være undertrøyer så sitter fint og kroppsnært. Ellers Dovre (har kvaliteten dalt litt de siste år?) eller Calida kanskje?
 
Dovre, definitivt. Kvaliteten har ikke dalt og passformen er meget bra til min lange rygg og let foroverlente mageparti. Men pass på, de leveres også i kroppsnær, slimfit utgave - ikke noe for meg:rolleyes:
 
Godt å høre @westmouth. Jeg har hatt mange singletter fra Dovre oppigjennom og syntes at de siste mistet formen kjappere enn jeg har vært vant til. Men det kan jo ha vært et dårlig parti, hva vet jeg?

(Når det er sagt har jeg til gode å finne noe som er bedre. Nevnte Calida har suverene boksere men jeg har ikke prøvd trøyer derfra. )
 
Redigert av en moderator:
Look no further; American Apparel har de beste t-skjortene. Perfekt passform med god lengde som holder i evigheter. Topp kvalitet og grei pris. Kjapt levert på nett.
 
G-star raw sine er bare helt fantastiske! Tykk kant i halsen, og ellers en tykk bomulls t-skjorte det oser kvalitet av

Utrolig behagelig på er de også, men prisen selvsagt deretter.

Skal man gå for noe hvor pris også betyr noe vil jeg skryte dressmann sine opp i skyene! VELDIG mye t-skjorte for pengene, og fortsatt tykk nok til at brysthårene ikke stikker ut i hytt og p fra t-skjorten :p Fåes både med og uten v-hals i både sort og hvit

( hater selv slike tynne t skjorter som du nevner hehe )


og bare så det er nevnt, jeg har MEGET rar kroppsbygning, så litt stretch er påkrevd, noe som hører ut kan være litt de samme probleme du selv sliter med :p :)
 
Fremdeles fornøyd med Dovre. De har to forskjellige modeller, bruker en om sommeren og en annen om vinteren.
 
Line one sine t-skjorter på XXL, 59kr. Klassisk passform med rund hals, passe tykke uten noen logo. Forbruksvare her vertfall! :)
 
Line one sine t-skjorter på XXL, 59kr. Klassisk passform med rund hals, passe tykke uten noen logo. Forbruksvare her vertfall! :)

De er billige (fast tilbud to for 89) og har fin form når de er nye, men etter en vask eller to så har de absolutt null passform og sitter som en potetsekk på meg. Jeg har hatt alt for mange av disse i skapet, og etter min mening så gir de fryktelig lite for pengene når de er klare for å kastes etter et par gangers bruk!
 
De er billige (fast tilbud to for 89) og har fin form når de er nye, men etter en vask eller to så har de absolutt null passform og sitter som en potetsekk på meg. Jeg har hatt alt for mange av disse i skapet, og etter min mening så gir de fryktelig lite for pengene når de er klare for å kastes etter et par gangers bruk!

Det var ikke jeg opplevd!? Og mine missbrukes i offshorevasken daglig når jeg er på jobb (kokes først etterfulgt av tørketrommel). Greier du å ødelegge disse med din vanlige vask hjemme kan jeg høre med min mor om hun kan gi deg et lynkurs i klesvask :rolleyes:
 
Det var ikke jeg opplevd!? Og mine missbrukes i offshorevasken daglig når jeg er på jobb (kokes først etterfulgt av tørketrommel). Greier du å ødelegge disse med din vanlige vask hjemme kan jeg høre med min mor om hun kan gi deg et lynkurs i klesvask :rolleyes:

Sært! Jeg vasker de på 40 grader og bruker tørketrommel etterpå. Jeg har hatt mistanke om at det er tørketrommelen som ødelegger de, men ikke pokker om jeg gidder henge opp billige t-skjorter for hånd (og kona hadde ledd av meg om jeg spurte om hu orka :mrgreen:).

Godt mulig jeg trenger et kurs i klesvask ja :rolleyes: