.

De er billige (fast tilbud to for 89) og har fin form når de er nye, men etter en vask eller to så har de absolutt null passform og sitter som en potetsekk på meg. Jeg har hatt alt for mange av disse i skapet, og etter min mening så gir de fryktelig lite for pengene når de er klare for å kastes etter et par gangers bruk!

Det var ikke jeg opplevd!? Og mine missbrukes i offshorevasken daglig når jeg er på jobb (kokes først etterfulgt av tørketrommel). Greier du å ødelegge disse med din vanlige vask hjemme kan jeg høre med min mor om hun kan gi deg et lynkurs i klesvask :rolleyes:

Det var ikke jeg opplevd!? Og mine missbrukes i offshorevasken daglig når jeg er på jobb (kokes først etterfulgt av tørketrommel). Greier du å ødelegge disse med din vanlige vask hjemme kan jeg høre med min mor om hun kan gi deg et lynkurs i klesvask :rolleyes:

Sært! Jeg vasker de på 40 grader og bruker tørketrommel etterpå. Jeg har hatt mistanke om at det er tørketrommelen som ødelegger de, men ikke pokker om jeg gidder henge opp billige t-skjorter for hånd (og kona hadde ledd av meg om jeg spurte om hu orka :mrgreen:).

Godt mulig jeg trenger et kurs i klesvask ja :rolleyes: