Takk for kjempe mange innspill! Dere har gitt meg mye å tenke på!
Angående bruktkjøp så vil nok det skje ved en senere anledning da jeg allerede har gjort avtaler med AD.
Dette er kanskje det jeg vurderer mest, da det (foreløpig) ikke er noen klokker i 25k regionen som gir meg den rette følelsen.
En brukt sub kommer nok etterhvert
Angående bruktkjøp så vil nok det skje ved en senere anledning da jeg allerede har gjort avtaler med AD.
LLD no-date er en klokke du kan bruke til det meste, og når det gjelder det økonomiske vil du ikke tape mer på å kjøpe denne enn en hvilken som helst annen NY klokke i en høyere prisklasse. Om du kjøper en ny Omega til 25K taper du mer om du en gang skal selge.
Så legger du til side resten av pengene, sparer en del til og kjøper deg en dyrere klokke.
Det ligger forresten en flott 2254 ute for salg her. Denne kan du bruke til det meste og den er salgbar uten tap - eller lite tap - den dagen du går for noe dyrere (les: Submariner/Explorer)
Dette er kanskje det jeg vurderer mest, da det (foreløpig) ikke er noen klokker i 25k regionen som gir meg den rette følelsen.
En brukt sub kommer nok etterhvert