Flott, da kan jeg ta med Police klokkesamlingen min og jeg da![]()
Yes please!
Flott, da kan jeg ta med Police klokkesamlingen min og jeg da![]()
Hmmhm...... Du arrangerte den første GTG'en?![]()
Ikke greit med hukommelsen i min alder heller....trodde første GTG var på Bristol....?VI?Du? Hmmm
Minnet svikter meg, altså.. har blitt gammel
Jeg ser at jeg administrerte deltagerlisten, og at Jonas bestilte lokalet
Fant våre gamle e-poster.
Hyggelig var det i alle fall!
http://www.tidssonen.no/forum/threads/panerai-gtg-lørdag-9-februar.155/
Dette er hyggelig- og positivt men nå er det på tide å tenke sikkerhet. Det er latterlig naivt å tro at kriminelle elementer ikke får tilgang til info om GTG - dette kan absolutt friste til uønskede deltakere som dukker opp med kun en hensikt - RAN. Det er 2 enkle varianter som fungerer, enten må den som initierer en GTG sørge for at dette administreres via selekterte medlemmer via PM, alternativet er at vedkommende sørger for fysisk sikring av stedet med kompetent personell. Jeg kan for framtiden bistå GTG initiativtagere med sikkerhetsråd i forkant.Nå blir det i allefall mange flere GTG og noen nyheter behind the corner
Det er bare å glede seg
Dette er hyggelig- og positivt men nå er det på tide å tenke sikkerhet. Det er latterlig naivt å tro at kriminelle elementer ikke får tilgang til info om GTG - dette kan absolutt friste til uønskede deltakere som dukker opp med kun en hensikt - RAN....
Tom
Ikke greit med hukommelsen i min alder heller....trodde første GTG var på Bristol....?
Du er yngst, så du kan ha rett.
Bilde fra Bristol, tror det er høsten 2007...?Vis vedlegg 24653
Bristol var GTG nr. 2 mener jeg. Muligens nr. 3. Første GTG var det i alle fall ikke. Den husker jeg meget godt og fant sted på DinnerDu var til stede, @BRIO1368