17.mai, hvilket ur blir å se på ditt håndledd?

image.jpg


Gratulerer!
 
  • Liker
Reaksjoner: Furch og Rød
Patek 5711 Nautilus som alle andre dager. Hvorfor bytte klokke bare fordi det er nasjonaldag..
 
  • Liker
Reaksjoner: Furch
På tide å bringe denne posten opp, og starte planleggingen. Det er tross alt mai.
For min egen del tror jeg det blir arvet Vintage, med mindre klimaet krever dykkerur.....
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Benytter anledningen til å opplyse om at ny utgave av Tidssonen NATOen i rødt/hvitt/blått er incoming i Tidssonen Webshop. Størrelser 20 og 22 mm. Denne gangen med børstet hardware med gravert TIDSSONEN på spennen, sydd konstruksjon, og noe fargejustert i forhold til de to tidligere utgavene.

Dette er en custom-rem som ble designet og bestilt hos vår produset tidligere i år, men som dessverre har blitt forsinket. Krysser fingrene for at alt er i skjønneste orden og at remmen kommer på plass i nettbutikken i løpet av denne uken.
 
Med beholdningen redusert til Speedy, SMP og SKX, står valget mellom Speedy og SMP.
Synes speedmasteren blir litt stor, så valget faller nok på denne:)

Mulig jeg må spandere på meg en norgesnato fra Webshopen. Ser unektelig tøft ut, men er ikke helt overbevist om at nato og finstas er riktig combo. Correct me if I'm wrong;)
 
Benytter anledningen til å opplyse om at ny utgave av Tidssonen NATOen i rødt/hvitt/blått er incoming i Tidssonen Webshop. Størrelser 20 og 22 mm. Denne gangen med børstet hardware med gravert TIDSSONEN på spennen, sydd konstruksjon, og noe fargejustert i forhold til de to tidligere utgavene.

Dette er en custom-rem som ble designet og bestilt hos vår produset tidligere i år, men som dessverre har blitt forsinket. Krysser fingrene for at alt er i skjønneste orden og at remmen kommer på plass i nettbutikken i løpet av denne uken.
Da var TS nato bestilt til 17 mai :) Må bli bra på enten Turtle eller LLD :)
 
Blir en 1680 RedSub med original 9315 lenke, skiene er lagt til oppbevaring og jeg har ingen tanker om å degradere en original vintage klassiker ved å sette på en ski reim, kompletteres bekledningen med beksømstøvler? :confused:
Tom
 
Blir en 1680 RedSub med original 9315 lenke, skiene er lagt til oppbevaring og jeg har ingen tanker om å degradere en original vintage klassiker ved å sette på en ski reim, kompletteres bekledningen med beksømstøvler? :confused:
Tom
He he nå ler jeg godt her, du kan få sagt det ;) Blir nok en klassiker på meg au Tom.
Dog med skirem :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Tom Henriksen
Da er tredje utgave av den "ikoniske" og "legendariske" Tidssonen NATOen endelig på lager (for å bruke klokkemarkedsføringsmenneskenes språk ;))

http://shop.tidssonen.no/products/tidssonen-nato-mk3

Bedre stoff, sydd konstruksjon, lengre (jippi!!), justerst rødfarge (mørkere), børstet hardware. 20 og 22 mm foreløpig.

86362_Tidssonen.no_Tidssonen_NATO__MK_III_-_2016__3.jpg


86362_Tidssonen.no_Tidssonen_NATO__MK_III_-_2016__1.jpg
Trodde det var denne jeg bestilte igår morges.... Var det ikke det? Ville ha med TS inngraveringa sjø... :p