116610 uten cyclops

Medlem
4. des. 2011
Innlegg
548
Sted
Rogaland
Noen som vet om 114060-glasset passer på en 116610? Og om evnt. AD'er bytter dette om en spør fint? Har sett noen SubC-date's uten cyclops, og det ser helt konge ut. Om en bare fjerner cyclops, så ser en AR-behandlingen under cyclopsen, noe som ikke er så veldig kult.

DSC01742%20%28Medium%29.JPG
 
  • Liker
Reaksjoner: TomB
Ikke alle AD som ønsker «å tukle med» originalen, men det har skjedd.
Jeg har sett det og jeg liker det :)

Mener det var en egen tråd om dette for lenge siden og tror jeg laget den tråden.
 
  • Liker
Reaksjoner: Fosen
Skiven på 116600 er ikke matt, men satin. Dvs. oftest gloss, men en sjelden gang i en gitt vinkel; matt.
 
Kanskje, men jeg vil kjøpe nytt, og ikje betale over nypris for brukte klokker. :) I tillegg er jeg ikke helt fant av den matte skiven på SD.
Tjaaa... heller bruke ekstra penger på en nyere 116600 som garantert vil være en lukrativ invEstering, enn å kaste bort penger på en «Franken» Sub.
 
  • Liker
Reaksjoner: Bernhard Tødenes
Skiven på 116600 er ikke matt, men satin. Dvs. oftest gloss, men en sjelden gang i en gitt vinkel; matt.

I know, har prøvd den. I de tilfellene den er glossy liker jeg den veldig godt, men når den er matt så synes jeg den ser litt død ut. Jeg vet at flesteparten av "Rolex-kjennere" liker denne skiven veldig godt, men jeg foretrekker glossy. Skulle absolutt klart å leve med den, men vil som sagt ha en flettny fra AD. :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Loevhagen