Perilei
Støttemedlem
Explorer 1! Men det er fordi jeg også har lyst på en slik. OP er fin men kjedelig. Air King er laget for at man lett skal kunne identifisere folk totalt uten smak! Min mening
Håper du blir fornøyd med Exploreren din.
Jeg hadde selv lignende kvaler men endte på en Air-king. Jeg er en av de (få?) som likte bildene allerede etter Basel og når jeg fikk prøve den på armen var valget enkelt. En modig Rolex, full av spennende detaljer. Man enten elsker eller hater den og jeg syns det er urovekkende at butikksjefen i en av Norges største urmakerforretninger tillater seg å være så flåsete at han omtaler den som "Rolex sin Breitling". Men smaken er som baken og jeg vil anbefale alle som ikke har sett den å ta en tur på sin lokale Rolexsjappe og se den up close. (Dette skrives selvsagt i Rolex-rus og med enorm tilstedeværelse av inhabilitet)
Enkelt valg 214270, ender selv opp med denne muligens i neste uke
Spurte min bedre halvdel nå. Hun mener Air-King står i MYE bedre stil til hva jeg pleier å kle meg i til vanlig. Exploreren mener hun er for classy og kjedelig. Jeg kler meg gjerne fargerikt til vanlig...
Shit, dette blir vanskelig...