Øl

Skal ikke svare på hvordan den er, men da jeg var innom Vika for en uke siden hadde de både den og Tactical Nuclear Penguin i svalskapet ved ølen.

Redigert:
Uten klokke

8E09CAB7-05C0-4A5B-88D0-C6397CED016A-8538-00000389FA589883.jpg

Lukk øynene Chalshus

F79DD105-59FB-49E3-84B4-3BFBA91B6A85-8538-0000038A00E005C5.jpg

Øltorget, chalsus:)

Artig hvordan de jager bismarken. Er vel en firedobbel ipa? De fryser og holder på...

Skål :)
Denne likte jeg faktisk utrolig godt, ganske søt til juleøl og være, men veldig gode smaker. Anbefales!

A40AB29A-D35A-4596-85BB-94DCE1262093-3221-000002769FE7DB97.jpg

Kan for lite om øl for snakke om smak og opplevelser osv. men jeg kan si en ting, den er rett og slett dritdigg!

Kan for lite om øl for snakke om smak og opplevelser osv. men jeg kan si en ting, den er rett og slett dritdigg!

Tja..hvem kan mye om øl?;) Det er vel de som "ikke kan så mye om øl" som gir de viktigste tilbakemeldingene. Folket generelt. Er et øl godt så er det godt! Enkelt og greit.

Jeg smakte Nøgne Ø sin Wit for en stund siden og jeg syntes den var litt daff..Men det kan være fordi vi smakte flere fra Nøgne Ø som va fulle av smak og fylde. Ser for meg at Witen kan passe godt på en lett sommerdag til en god salat/ reker eller noe :)

Smakte Aass sin Pale Ale. Den var god den. Fyldig og frisk. Liker Aass sine øl, kvalitet og historie. Norges eldste bryggeri faktisk.

Det kan jeg si meg enig i. Drakk Nøgne Ø Blonde rett etterpå, og den har mer "punch" i smaken. Kan dog bekrefte at Wit er perfekt om sommeren :)

Det kan jeg si meg enig i. Drakk Nøgne Ø Blonde rett etterpå, og den har mer "punch" i smaken. Kan dog bekrefte at Wit er perfekt om sommeren :)

Nøgne Ø sin Blonde er kjempegod! Blir alltid overrasket over hvor mye smak det er i den når man ser på fargen. Når vi er inne på sammenheng mellom farge og smak så prøv Mikkeller sin Imperial IPA. Den er helt sprø på smak og har en ganske lik farge som Blonde. Relativ lys med litt dybde. Men den er utrolig kraftig på smak, med sine 14 % og maaaaasse bitterhet. :eek:;) Vet ikke hvor man får tak i den da..

Smakte denne på Ølfestivalen i Bergen i høst. Heftig!