Øl og klokker.

Ok, da har jeg notert meg at Frodes Kone ikke har dårlig smak.. (?) og at du liker øl. Ting er mao. tilbake til normalen.

Denne drakk jeg for første gang når jeg var ca 19 år. Husker jeg syntes at den smakte litt merkelig og søtlig. Det er nå litt mer enn 3 år siden, og det har blitt myye øl siden den gang. Tenkte derfor at det var på tide å smake den igjen.

Iskald Miller: Denne syntes jeg var god! Litt annerledes ølsmak.

Oj! har ikke fått med meg at du har den frekke tøsen av en PO, Frode! Har du presentert henne ordentlig? :D

Beklager sen tilbakemelding. Nettet her på holmen er helt på trynet. Det er forøvrig også ølet. Har en sterk mistanke om at ølet brygget i Asia har opphav i en helt annen resept enn tilsvarende øl brygget i Europa. Her er det altså duket for flere studie turer.

Men, tilbake til PO'en. Det er en nyinvestering foretatt rett før månedskifte. Hadde planlagt en "unboxing" som skulle inneholde både noen meter vann on noen kubikk sand. Men alt går ikke bestandig som planlagt. Skal se hva jeg får til imorgen.

Frode.

Ååh.. det er nesten som det går for meg i munnen.

Er du glad i overdreven humlesmak har jeg funnet ølet for deg, en norsk IPA fra Kinn bryggeri med navnet vestkyst. Er dette ølet for deg!

Helson-vestkyst.jpg

Ååh.. det er nesten som det går for meg i munnen.

Er du glad i overdreven humlesmak har jeg funnet ølet for deg, en norsk IPA fra Kinn bryggeri med navnet vestkyst. Er dette ølet for deg!

Helson-vestkyst.jpg

Pokker. Stod på polet å vurderte sterkt om jeg skulle kjøpe dette ølet i dag, men droppet det å enten opp med noe annet. Merker at jeg angrer nå, men får kjøpe det neste gang :)

Pokker. Stod på polet å vurderte sterkt om jeg skulle kjøpe dette ølet i dag, men droppet det å enten opp med noe annet. Merker at jeg angrer nå, men får kjøpe det neste gang :)

Som humlehode kan jeg skrive under på at dette ølet er kjempegodt! :cool:

[/IMG]tp://img.tapatalk.com/4d10ef4a-973b-6770.jpg[/IMG]

Jeg er ikke alkis, men har det morro for det

.....denne tråden må jo bare opp og frem:D Sitter og nyter et glass med Whitstable Bay akkompaniert
med en liten Nikka "from the barrel" Livet er herlig dere.

IMG_6183.jpg

Her går det i Lade Gaards juleøl :) God smak, men litt kort ettersmak, synes også at det er for mye kullsyre i den
:p

54d7aa14-b486-7fc7.jpg