Øl og klokker.

Varmt i hovedstaden idag ;)


GOogCarls110812_2.jpg
 

Det bildet gjorde meg glad. Og litt misunnelig.

Edit: Faktisk et av de fineste bildene jeg har sett av Master Memovox. Glemmer nesten den gode ølen :) Du må ikke tulle med hodet mitt nå Sponon. Jeg er (var?) kjempefornøyd med chronoen, men nå må pillene frem igjen. Bytte når vi begge blir lei? :mrgreen:
 
Det bildet gjorde meg glad. Og litt misunnelig.

Edit: Faktisk et av de fineste bildene jeg har sett av Master Memovox. Glemmer nesten den gode ølen :) Du må ikke tulle med hodet mitt nå Sponon. Jeg er (var?) kjempefornøyd med chronoen, men nå må pillene frem igjen. Bytte når vi begge blir lei? :mrgreen:

Nå må du slutte å tulle, Tore :p

Chronographen er jo fenomenal, både innvendig og utvendig. Du valgte helt riktig med sort urskive IMHO :D

Jeg vet det er klisjè, men denne blir en keeper :mrgreen:
 
Til og med Obama brygger, dvs kokkene hans. Han burde brette opp ermene selv!

[video=youtube_share;dygQrX8FI3Q]http://youtu.be/dygQrX8FI3Q[/video]
 
Merkelig at ikke flere brygger. Selv førstegangsbryggere lager som regel bedre greier enn du kjøper i butikken. Jeg har nett vært i øleskapet og tappet en Traditional English Bitter, men jeg har også fat med Stout, APA og Humle-Kölsch. Dårlig med bilder, beklager...

Edit, fikk ånden over meg og knipset noen dårlige mobilbilder...

025.jpg


029.jpg
 
Dagens øl/klokkeutvalg etter å ha gått bananas på Vika i går og Ølkonsortiet i Aalborg i forrige uke, naturligvis i tillegg til det som sto i skapet fra før av. Forøvrig kun én av hver sort her.
Bildet er naturligvis av anstendig storlek.


img2630ud.jpg
 
Herlig, der var det mye spennende. Du kan glede deg til Tokyo, og de Horizon'ene kommer jeg og tar når du sover ;)

Sent from my mobile device