Økonomi ved kjøp av klokke

Har grunnet litt over dette og kommet til at grunnlaget er lagt i form av hår - eller mangel på det og Bruce Willis. Av naturlige, og genetiske årsaker har jeg ikke vært til frisøren på over tyve år. Det som vokser ut (på hodet) fjernes med maskin, akkurat som Bruce banet vei for tidlig på nittitallet. Vel, så til økonomien i akkurat det. La oss si jeg har kjøpt til sammen tre eller fire klippemaskiner i løpet av perioden for til sammen kr 2 000,-. Lå oss for enkelhets skyld si at jeg i snitt hadde måttet sitte i en frisørstol - stirre på meg selv og småsnakke med en vilt fremmed - ca åtte ganger i året og at jeg hadde måttet betale ca kr 400,- hver gang. I løpet av tyve år utgjør det en besparelse på hele kr 62 000,-. Slikt blir det klokkepenger av.

Nå kan noen regne på hva jeg har spart på ikke å røyke eller snuse........
 
Har ikke en dedikert klokkekonto, men har en dedikert røykekonto der penger jeg ellers ville røykt bort blir plassert. Var ment som en liten motivasjon, fungerte greit. Og når det ble røykt for 36000 i året ble det penger av det også. Kontoen har blitt tømt flere ganger til diverse jeg ikke kunne tatt meg råd til ellers, både klokker og annet.
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher