Tusen takk @Toland85 Akkurat nå skjønner jeg ikke helt hvorfor du kvittet deg med den du hadde, men kanskje jeg også gjør det en dagGrattis med LLD @Wangensten. Jeg digger de klokkene. Savner den jeg hadde hver gang jeg ser bilder av en annen.![]()
Takk @StrikyGratulerer med sommerklokke![]()
Tusen takk @SloppmannGrattis med LLD![]()
Ja, takk for det @crown guardGrattis med lækker sommerklokke! Kunne godt tenkt meg en slik selv.![]()
Ja, selgeren skjønte at han ikke kunne la være å selge til meg etter ca den syvende mailenGratulerer, så selgeren skjønte sitt eget beste til slutt !
Flott klokke, post gjerne bilder av den på mesh - og gi meg gjerne et hint når du selger den til høsten![]()
Takk @Marius M Ja, en gull LLD nå hadde jo vært perfektGratulerer så mye med en nydelig Legend Diver!
Herrefred som jeg savner min. Den hadde virkelig vært noe til sommeren..![]()
Takk @Auto WinderGratulerer!![]()
Nå begynner jeg å bli litt redd når du forveksler meg med @minutman @cosmu_dud, men... hehe Takk skal du haI et kort øyeblikk så jeg for meg at det var @Minuteman som pakket ut....... Endelig tenkte jeg
Skille.
Gratulerer @Wangensten med en flott "sommerbeater".
Gratulerer med flott Longines
Takk, @c--f Ja, virker som dette er en klokke mange har hatt, men som fort går ut igjen. Så da får jeg teste om jeg liker denne i løpet av sommermånedene.Gratulerer! Er det noe jeg angrer på er det at jeg solgte denne klokka!
Takk @Timekeepergrattis med nytt a! Nesten så jeg savner min..
Takk for det @TomBKul Wangensten, kul![]()
Å ja finnes det en klubbGratulererOg velkommen i Legendeklubben
![]()
LLD er bare utrolig flott! Gratulerer!
Grattis med nytt @Wangensten ! Gleder meg til å sjekke ut denne live - spent på hvordan den tar seg ut på mesh![]()
Takk @adamskater
Det viser seg at meshen er litt større på den ene siden enn den andre med ca 0,2mm, så her må det modifikasjoner til for å få på mesh![]()