Årets første utpakking herfra!

Medlem
21. juni 2011
Innlegg
1.426
Sted
Ikke så langt fra Oslo
Da var det 2012, og den første utpakkingen er et faktum :D Klokken er betalt ifjor, så den går kanskje på fjordårets regnskap, men den kom på døra her idag. Må forøvrig si UPS har vært lynraske med leveranse. Helt fra Kentucky og hit til Noreg fra 29.des. Rått!
Klokken er kjøpt fra amazon.com. De tar seg av alt med toll og greier, så det virker meget tilforlatelig. Hadde litt trøbbel da jeg skulle betale, da amazon ikke kunne bekrefte adressen min. Ringe til kundeservice hos amazon, og problemet var løst straks ved at de fikk nummeret til kredittkortselskapet og ordnet opp. Kan ikke annet enn å være fornøyd med servicen og måten de behandlet utfordringen på.


Vi får kjøre igang!
2012-01-02104205.jpg


Allerede her er det vel enkelte som tar merket ;)

2012-01-02104323.jpg


De fleste tar det nå hvertfall:

2012-01-02104335.jpg


2012-01-02104357.jpg


Boksen er helt grei. Ikke noe superfinish, men det kan man vel ikke forvente til prisen heller.

2012-01-02104438.jpg


Så, til det som er inni!

2012-01-02104530.jpg


Tadaaaa, Hamilton Jazzmaster Chrono

2012-01-02104603.jpg

2012-01-02104657.jpg

2012-01-02104748.jpg


Kult med innsyn til verket, selv om det ikke er noe mer fancy enn Valjoux 7750:

2012-01-02104825.jpg


Og et aldri så lite WS. Lenken må justeres, men likevel :)

2012-01-02105541.jpg


Planen er å bruke den mest på rem, og det er et par på vei fra junaiten. Kjøpte den med lenke da det bare kostet noen dollar mer, og det er moro å kunne variere litt.

Finishen på selve kassa og uret virket veldig bra! Lenken er kraftig og ikke helt på ny Rolex-nivå, men ikke værre en forventet til prisen og med tanke på hvor mange deler den egentlig består av. Låsen virker kraftig og gir et solid inntrykk. Syns kassa har en fin kombinasjon av børstet og polert, og størrelsen virker fin på hånda. Har blitt veldig vant med 40mm Rolex kasse, men dette kan jeg nok også leve godt med.
Hele klokken er forøvrig dekket med plast, så regner med inntrykket blir enda bedre når jeg får tatt av den. Skal se om jeg får tatt noen flere bilder da ;)
 
Stilig Hamilton Boro. :cool:
God måte å begynne det nye året på. Men, som du sier. Den er vel regnskapsført på fjoråret. ;)
 
Kjempefin. Første tanke var at jeg ikke var sikker på om jeg likte den på lenke, men ser at du er på vei på rem, og da blir det i hvertfall ingen tvil. Gratulerer. :D
 
Kjempefin. Første tanke var at jeg ikke var sikker på om jeg likte den på lenke, men ser at du er på vei på rem, og da blir det i hvertfall ingen tvil. Gratulerer. :D

Må si meg litt enig med den.. Har litt vondt får å svelge lenkene til Hamilton.
Men, så ser de jo veldig bra ut på rem, så det gjør egentlig ingenting. :p
 
Stilig Hamilton Boro. :cool:
God måte å begynne det nye året på. Men, som du sier. Den er vel regnskapsført på fjoråret. ;)

Syns det gjorde første mandag i 2012, til en skikkelig bra mandag! Regnskapsført for fjordåret. Har igrunn funnet ut at da kan jeg jo egentlig kjøpe mer i år?!

Gratulerer med flott Hamilton, Boro :D

Mange takk :D Er mitt første møte med merket, og jeg syns det virker lovende.

Gratulerer med Hamilton:)

Thanks! Hamilton er ikke noe man ser på hvert gatehjørne.

Grattis :)

Hamilton er mye klokke for pengene!

Syns det virker sånn ja :D Syns å huske du har noe Hamilton liggende?

Gratulerer med en flott klokke. :D

Mange takk! Ny klokke er virkelig en god følelse!

Gratulerer med fin Hamilton! Bang for the buck det.

Takker! Syns den er kul, og har en viss dressy karakter på skinnrem.

Kjempefin. Første tanke var at jeg ikke var sikker på om jeg likte den på lenke, men ser at du er på vei på rem, og da blir det i hvertfall ingen tvil. Gratulerer. :D

Er igrunn enig. Hadde ikke tenkt å handle med lenke, men tenkte at siden det kostet så lite ekstra, kunne jeg jo ta den med bare for å ha prøvd. Lenken er nokså bling nå når jeg har fått av plasten hehe.
Samtidig burde jeg kanskje kjøpt med Hamiltonrem, for å få med spenna, men da måtte jeg over på svart skive uten å betale voldsomt mye mer.

Gratulerer.
Nydelig Hamilton.
Min hilser og ønsker din velkommen.;)
3dc13421.jpg

Se der du! Takk skal du ha :D Hva slags rem har du handlet til din?

Gratulerer så meget

Danke schön!
 
Lenken er justert, og plastikken er tatt av. Nokså glinsende den lenken! Samtidig er den jo diskret i forhold til Breitling Chronomat 44 som jeg også drømmer litt om å eie igjen :O Kan jo ikke la den ligge helt til jeg får remmer i posten :D Er igrunn positivt overrasket over lenken, men regner fortsatt med jeg kommer til å bruke den mest på rem.

2012-01-02195437.jpg
 
Ingen grunn til bekymring. ;)

Hva for slags remmer du har på vei da?
Tipper den ser veldig bra ut med brun skinnrem.
 
Gratulerer så mye, Boro!

Flott Hamilton du har fått deg der, og det blir spennende å se den på rem også! Husk bilder når den tid kommer!:D
 
Ingen grunn til bekymring. ;)

Hva for slags remmer du har på vei da?
Tipper den ser veldig bra ut med brun skinnrem.

Har bestilt to svarte foreløpig. En i glatt, matt skinn med hvite sømmer og en litt blankere med svarte sømmer som etter prisen å bedømme er skinn med crocomønster.

Har lyst til å bestille en brun også, men er veldig usikker på hvor lys eller mørk den burde være? Eller om det bør være croco eller glatt skinn? Har du noen stalltips i så måte? :)