Blir aldri lei av skiven på denne. Ser ganske casual i dagslys og med en litt grov rem. Fremstår som et tradisjonelt dress-ur når det mørkner og man får på en pen alligator-rem
The price of the 5370P in U.S. dollars is $249,200. Patek is saying very, very few of these pieces will be made as they themselves realize just how special a platinum, black enamel dial, Breguet numerals, split-seconds chronograph is. The U.S. estimates it will receive between one and three pieces in all of 2015, for the entire market, and delivery of the first piece should be sometime around July.Hvis jeg skal ha flest mulig visere, så er den en het kandidat @Callahan
Sjekket det selvsagt før jeg svarte. og derfor nevnte jeg kun antall visere. Mer subdued that way...The price of the 5370P in U.S. dollars is $249,200. Patek is saying very, very few of these pieces will be made as they themselves realize just how special a platinum, black enamel dial, Breguet numerals, split-seconds chronograph is. The U.S. estimates it will receive between one and three pieces in all of 2015, for the entire market, and delivery of the first piece should be sometime around July.
Gleder meg til unbox
![]()
Rettet
Personlig har jeg sansen for for IWC. Spesielt 7-daysen synes jeg er fin med elfenbenshvit skive og markører og visere i gull. Størrelsen på hhv 42 og 43 mm høres kanskje litt mye ut, men samtidig blir de store nok til å være casual. Begge glir også lett under skjorten.
Vis vedlegg 72161 Vis vedlegg 72162 Vis vedlegg 72163 Vis vedlegg 72164 Vis vedlegg 72165
Ser imidlertid etter å ha benyttet litt tid på dette, at ALS Saxonia, enkelte Orient Bambino, PP Calatrava, en del Seikomodeller og en haug andre fra få kroner til mange kroner, ser "helt" like ut.