Trives best i næringsfattig jord, så er litt stress når man også driver å leker selvforsynt i mikroskopisk skala.Blomstereng trumfer gressplen, man gjør i alle fall insekter en megatjeneste (ink villbier, som trues av ikke villbier), og det krever minimalt med vedlikeholdSelvfølgelig litt vanskelig å spille golf eller fotball på det, men utover det, what's not to like?
Kjørte daglig den første uken, så litt mer spredt, men så har det jo også vært litt mer regn i det sisteBor i Oslo selv. Da kjører jeg på. Hvor lenge vanner du intensivt?
Lynch har vel kjøpt for lengst, men til andre som lurer på det samme:Har dere tips til hagemøbler av god kvalitet? Har kjøpt oss hus og tenker å kjøpe noe som varer
Nå som sesongen er over, øker salget hos diverse leverandører. De vil helst unngå å sitte på et varelager med "ute av sesong varer"Lynch har vel kjøpt for lengst, men til andre som lurer på det samme:
Kjøpte sofa/sittegruppe og bord i pulverlakkert aluminium fra Fine Design AS ute i Bærum. Han selger mye solid i pulverlakkert aluminium fra ulike merkevarer (vi gikk for GardenArt) Veldig fornøyd så langt, og skal visstnok (som andre også skriver her) holde i lang tid.
Tips: Kjøp inn på vårparten, gjerne før han offisielt åpner for sesongen. Da er det gode rabatter å hente. Han beholdt varene på lager frem til det var aktuelt å få de levert og leveringen kostet mindre enn hva det hadde kostet meg å hente selv med leiebil.
ingen erfaring, men jeg er glad over at ingen i mitt nabolag bedriver løvblåserierFortell meg om løvblåsere/-sugere. Skal brukes primært til suging, viss ikke det duger kan jeg like godt bruke rive.
Er godt gift med Makita 18V, men har også Stihl 36V og overgang Makita --> Ryobi.
Har sett litt på Makita 187 og Stihl SHA 56. Noen som har erfaringer med disse eller andre lignende?