speedieThomas
Støttemedlem
RIP Chuck Norris
Vis vedlegg 424017
RIP Chuck Norris
Vis vedlegg 424017
Er det ikke innafor å ta med kidden på den gyldne måke?Folk som drar med uoppdragne drittunger på gode spisesteder...
Hold 3-åringen deres i bånd eller hold dere til Egon der dere hører hjemme.
Det skal jeg med min....
Er det ikke innafor å ta med kidden på den gyldne måke?
Joda , også helt innafor å ta med treåringer til audiens hos kongen.Er det ikke innafor å ta med kidden på den gyldne måke?
Begge. Har en forsendelse fra begge denne uka. Den ene er i det bå (i.e USPS) og den andre ble levert i dag (UPS), selv om sporingen ikke sier den er sendt ennå.USPS eller UPS? Eller kanskje begge?
Vel…. Jeg har noen kommentarer om den innpakningen selv…DHL er vanskelige når det gjelder embalasje.
Denne kom i retur dagen etter at de hadde hentet den.(hvorfor tok de den med seg om den ikke var godt nok pakket?)måtte pakke på ny ,å bestille ny opphenting
Vis vedlegg 425664
Jeg høyner med pakke fra UPS som "forsvinner", hvor jeg blir oppringt av en annen privatperson som har mottatt pakken min, og lurer på om jeg savner denJeg forbanner fraktselskap hver dag, og to ganger i helgene, men det verste jeg vet er når jeg bestiller noe til jobben, og jeg forklarer de jeg kjøper fra at det er bråttom, og at vi ønsker at de sender med Jetpak, så vi får dingsen til rett tid. "Jovisst, med en gang det kommer hit skal vi få det levert inn der, så har du det på kvelden".
Og så kommer dingsen dit. Gjerne på en onsdag. Og så blir det postlagt. På Posten. Som ikke er Jetpak. På en fredag. Helga, som jeg skulle ha brukt til å montere dings på, går på å være irritert. Pakken blir det først bevegelse i på mandag. Et par dager inn til Lørenskog, et par dager i skjærsilden, et par dager på Fauske, så er det helg igjen, og så kommer den kanskje.
Det jeg venter privat tar såpass lang tid uansett, det er nesten litt hyggelig når jeg har glemt det helt og det plutselig dukker opp en pakke.
"når jeg bestiller noe til jobben"Jeg forbanner fraktselskap hver dag, og to ganger i helgene, men det verste jeg vet er når jeg bestiller noe til jobben, og jeg forklarer de jeg kjøper fra at det er bråttom, og at vi ønsker at de sender med Jetpak, så vi får dingsen til rett tid. "Jovisst, med en gang det kommer hit skal vi få det levert inn der, så har du det på kvelden".
Og så kommer dingsen dit. Gjerne på en onsdag. Og så blir det postlagt. På Posten. Som ikke er Jetpak. På en fredag. Helga, som jeg skulle ha brukt til å montere dings på, går på å være irritert. Pakken blir det først bevegelse i på mandag. Et par dager inn til Lørenskog, et par dager i skjærsilden, et par dager på Fauske, så er det helg igjen, og så kommer den kanskje.
Det jeg venter privat tar såpass lang tid uansett, det er nesten litt hyggelig når jeg har glemt det helt og det plutselig dukker opp en pakke.