Min garasje er fylt med...

Hadde penger klare til en Panda Daytona. Endte med å kjøpe en Panda 4x4 :giggle:

IMG_4681.jpeg

IMG_5715.jpeg

Ny bruktbil i garasjen. Denne har jeg drømt om lenge. Ett av de kuleste elbildesignene jeg vet om, og kjøreegenskaper som en liten gokart. Proppfull av alt tenkelig utstyr og en mulig fremtidig klassiker på tross av kort kjørelengde.

• Wow
Reaksjoner: Grendel
Skal vi til en viss franskmann hvor baguetteholder er valgbart ekstrautstyr? Eller skal vi til Korea?

e-Honda hvis jeg skulle gjette
helt enig, sykt kult design både inne og ute, samt legendarisk kjørelengde

• Liker
Reaksjoner: berekraft
PXL_20241202_153008764.jpg

Føler jeg har funnet en miks som passer for meg :geek:

Den ene (sølvgrå facelift, den andre har eksen) får meg fra A-til-Å, er eksepsjonelt driftsikker, passe trygg og forholdsvis komfortabel. Savner noen ganger litt plass og lyx, men varebilen jeg trenger én gang i året får jeg leid på Hyre.

Og så kommer "magien": Når de tidvise impulsene om en eldre 7-serie, F-Pace, Lexus RX eller X5 kommer snikende på slutten av vintersesongen, er dette fort glemt når jeg pakker frem "den andre" :cool:

IMG_20190504_120427.jpg

Burde hatt meg en liten bybil. Stortsett bare 1-2 i bilen.
Kjører 25000+ i året. 15000++ kr for 4 nye dekk. Dyr forsikring.og den bruker passelig mye med strøm..

Bilinteressen har vært dalende de siste årene, så har slått meg til ro med en akseptabel (og godt aldrende) miks av bensin, diesel og elektrisk drivkraft.

- Panamera hybrid
- Disco 4
- Boxster GTS
Jeg sliter så med å finne en bedre allround bil enn Panamera hybrid. Er på min tredje 971 og med et forbruk på 0,3-.0,4, god lyd, sportslighet, mye plass og generelt god kvalitet all over, er det vanskelig å velge noe annet. Spesielt med en bensinpris på 25,-+ og en pris på mellom 600’-900’.
Best of both worlds🙌🏽