er ikke helt sikker på humoren her; fjellhunk med sigg, superfin formgitt pakke med camel… er det alle inches hunken gjemmer på i buksa..?
er ikke helt sikker på humoren her; fjellhunk med sigg, superfin formgitt pakke med camel… er det alle inches hunken gjemmer på i buksa..?
Humoren ligger nok i at siggselgerne fikk mange til å tro på at man kunne krysse dødssonen med en røyk i trynet...er ikke helt sikker på humoren her; fjellhunk med sigg, superfin formgitt pakke med camel… er det alle inches hunken gjemmer på i buksa..?![]()
mountainroutes.com
Og en Rolex oyster perpetual på armen ?Humoren ligger nok i at siggselgerne fikk mange til å tro på at man kunne krysse dødssonen med en røyk i trynet...
Humour noir
Everest's Death Zone: How It Ravages the Human Body
The Everest Death Zone above 8,000 meters is dangerous due to low oxygen and high-altitude risks. Most deaths occur here during descents from the summit.mountainroutes.com
Var det ikke "Green Boots" some hadde en RolexOg en Rolex oyster perpetual på armen ?
nei så jævlig bra - lenge siden jeg har ledd så lenge
Skal du sykle til jobben til du faller i rullestolen...?Første dag tilbake i full jobb etter 13 mnd pga trynings på sykkel med påfølgende operasjoner. Så tryner jeg på sykkel på veien dit. Seiler flere meter med det dårlige kneet mellom asfalt og 50kg sykkel. Utrolig nok gikk det bra med kne. Men finger nå i spjelk to mnd. haha herregud HELT utrolig haha.
Ja. I mitt gamle liv ropte vi ; Til Valhalla! Nå om dagen går det mest i : Til Suunaas!Skal du sykle til jobben til du faller i rullestolen...?
![]()
Vurdert å gi opp syklingen? Hadde jeg vært din arbeidsgiver, hadde jeg satt pris på detFørste dag tilbake i full jobb etter 13 mnd pga trynings på sykkel med påfølgende operasjoner. Så tryner jeg på sykkel på veien dit. Seiler flere meter med det dårlige kneet mellom asfalt og 50kg sykkel. Utrolig nok gikk det bra med kne. Men finger nå i spjelk to mnd. haha herregud HELT utrolig haha.
Vurdert å gi opp syklingen? Hadde jeg vært din arbeidsgiver, hadde jeg satt pris på det![]()
Det kan gå galt på Sunnaas og tilsvarende steder også. Mange pasienter der som ikke har ristet av seg risikovilligheten bare fordi de har havnet i rullestol.Ja. I mitt gamle liv ropte vi ; Til Valhalla! Nå om dagen går det mest i : Til Suunaas!