Jeg tok pysjamasflyet i en del år for jobben og det gikk bare litt bedre når jeg lærte å sove inn i den og videre på turenTidligfly. Alarm på i 5-draget er for tidlig.
Jeg tok pysjamasflyet i en del år for jobben og det gikk bare litt bedre når jeg lærte å sove inn i den og videre på turenTidligfly. Alarm på i 5-draget er for tidlig.
Ja, hadde jeg bare hatt den evnen til å kunne sovne av. Blir tidlig kveld idag foråsidetsånn!Jeg tok pysjamasflyet i en del år for jobben og det gikk bare litt bedre når jeg lærte å sove inn i den og videre på turen![]()
Jeg tok pysjamasflyet i en del år for jobben og det gikk bare litt bedre når jeg lærte å sove inn i den og videre på turen![]()
Brekkjern og selvserveringJeg fikk 'første flyavgang fra Gardermoen' en gang. Det var så tidelig at jeg hadde planlagt å spare tid ved å ta frokosten på flyplassen. Der gikk jeg 'fem på'. Alt var stengt da jeg kom og ingen ting hadde åpnet da jeg måtte gå ombord på flyet. (Selv spritbutikken var stengt!)
8
I feel your pain. Skal på 0625 OSL-CDG over helgen. Det smertes. Det eneste som lindrer litt etter kombinasjonen fakir OG Air Frosk OG Charles de Gaulle, er at turen videre går til Rio de Janeiro og et par dager FML (Fri Med Lønn) før kundebalja kommer seg inn i bukta og jobben kan begynne.Tidligfly. Alarm på i 5-draget er for tidlig.
-Utrolig effektivt!Dette sier google:
Prøv å sett en åpen boks med natron inn i en tett pose og legg remmen ved siden av. Lukk igjen og la stå over natten.
Takk for tips, det må jeg prøve på en kroko-rem som fulgte ved klokkekjøp her for en stund siden. Hadde vært kjekt å kunne bruke denDette sier google:
Prøv å sett en åpen boks med natron inn i en tett pose og legg remmen ved siden av. Lukk igjen og la stå over natten.