Creed - Original Vetiver. Tidløs klassiker til vår og sommerdager.
Mulig jeg er dårlig på å lete, men hvor finner denne til rabattert pris?Det ryktes at produksjonen av klassikeren Aramis skal avvikles. Hvis du vil sikre deg en flaske så må du handle nå. Som et insitament er de også priset kraftig ned.
Lukter den litt gammeldags? Definitivt. Lukter den også godt? Helt klart!
Er den siden legit?
det gikk raskt!Det ryktes at produksjonen av klassikeren Aramis skal avvikles. Hvis du vil sikre deg en flaske så må du handle nå. Som et insitament er de også priset kraftig ned.
Lukter den litt gammeldags? Definitivt. Lukter den også godt? Helt klart!
Min gamle favoritt, som ble brukt i hele ungdsomstiden.Dere,
jeg vurderer sterkt å anskaffe en populær klassiker jeg ikke har eid før: Davidoff Cool Water. Leverer den? Er den en anakronisme? Jeg husker ikke engang lenger hvordan den faktisk lukter. Få parfymerier har den fysisk i butikk lenger, og det er sikkert ikke uten grunn.
Jeg har aldri prøvd eller testet Cool Water, men vet jo det er en klassiker. Jeg har derimot Creed Green Irish Tweed i samlingen, og alle sier den minner veldig. Et usedvanlig mye dyrere alternativ, men kansje verd å teste hvis du har muligheten og ser deg om etter noe i den gaten.Dere,
jeg vurderer sterkt å anskaffe en populær klassiker jeg ikke har eid før: Davidoff Cool Water. Leverer den? Er den en anakronisme? Jeg husker ikke engang lenger hvordan den faktisk lukter. Få parfymerier har den fysisk i butikk lenger, og det er sikkert ikke uten grunn.
Dere,
Har heller ikke eid Cool Water men har en klar formening om hvordan den har pleid å lukte. Var borti den for en stund tilbake og synes den moderne kvaliteten er dårlig ift. forrige tiår. Opplevde det som en unaturlig lavendel som ikke klikket for min smak. Den er nå enkel å få tak i og om du er nysgjerrig er en sample greieste måte å få testa denDere,
Både Fahrenheit og Chanel Platinum Egoiste har holdt seg relativt uendra og beholdt den tredimensjonale kvaliteten de er kjent for. Anbefales å sjekke ut!Hadde den et par ganger på 90-tallet.
Kom over den på en flyplass for en tid siden. Måtte ta en sniff for å minnes hvorfor jeg kjøpte den i sin tid.
Husket med en gang hvorfor jeg aldri kjøpte den igjen. Fullstendig overvurdert og utdatert.
En annen 90-talls klassiker jeg faktisk vurderer å anskaffe meg igjen er Dior Fahrenheit.![]()