Tør jeg spørre hva du har på ansjosen?
Now that's food for thought @Edzilla I'll have to give it a try, it looks very tasty.Au naturel.
Men klasset du ser i bakgrunnen bruker jeg som klister under sandwich med f.eks. ost og skinke.
Det er syltet grønnsker på glass: Oppkalt etter en liten landsby i nærheten av Burton, Staffs, der Crosse & Blackwell først produserte Branston Original Pickle i 1922, blir varene fra dette klassiske britiske merket fortsatt laget ved hjelp av de samme hemmelige oppskrifter og tradisjonelle metoder. Denne varen er tradisjonell engelsk pickles.
Now that's food for thought @Edzill I'll have to give it a try, it looks very tasty.Vis vedlegg 273877
Carpaccio av oksetunge er spennende. Har aldri tenkt på å spise det rått før. Var den helt ubehandlet? Og var det godtCarpaccio av oksetunge til forrett og andeconfit til hovedrett.
Vis vedlegg 404506
Ja, ubehandlet og var veldig godt.Carpaccio av oksetunge er spennende. Har aldri tenkt på å spise det rått før. Var den helt ubehandlet? Og var det godt![]()
Enda godt du har noe å skylle de ned med!!Ja, ubehandlet og var veldig godt.
Kort fra siste dagers menyer, diverse ukjent fisk, rå oksetunge og blodpølse, samt viner jeg aldri har hørt om.
Greit å reise med en utdannet sommelier som plukker opp de beste tips fra ulike «mat og vin-nerd grupper» som han er medlem av. I kveld skal vi på en Michelin restaurant som serverer klassiske franske retter med en asiatisk «vri».
Men dagens snacks mellom lunsj og middag var litt voldsom. Små østers før disse skifter kjønn til hunkjønn. De er da fulle av sperm og er veldig «kremet» - i følge reisefølget mitt en delikatesse, i følge meg, litt kvalmt.
Vis vedlegg 404514
Jada, har drukket mye god vin ogEnda godt du har noe å skylle de ned med!!