Vær så snill ikke selg denne, den er så kul!
Behold 2254, den er bestVis vedlegg 399058
Fikk nylig tilbake min 2019 SM300 fra service hos Lervik etter to mnd. To mnd er lenge uten en Seamaster, så da ble det en 2254 i mellomtiden
Ville dere beholdt begge? Eller holder det med én?![]()
2 mnd var lenge nok! Hadde coaxialen begynt å få mye tidsavvik etter ca 6 år?Vis vedlegg 399058
Fikk nylig tilbake min 2019 SM300 fra service hos Lervik etter to mnd. To mnd er lenge uten en Seamaster, så da ble det en 2254 i mellomtiden
Ville dere beholdt begge? Eller holder det med én?![]()
Yes. Gikk 15-20 minutter for sent per døgn når jeg leverte den inn. Ble gradvis verre siste mnd. Oljen i urverket var tilnærmet forduftet.2 mnd var lenge nok! Hadde coaxialen begynt å få mye tidsavvik etter ca 6 år?
En liten fordel med 2254 er vel at den er enklere å serve lokalt for å redusere servicetiden. Når det kommer til valget mellom gammel og ny seamaster har jeg aldri eid den nye som jeg også syns er fin, men stortrives med 2254. Det er lov å beholde begge![]()
Etter seks år???Yes. Gikk 15-20 minutter for sent per døgn når jeg leverte den inn. Ble gradvis verre siste mnd. Oljen i urverket var tilnærmet forduftet.
JeppEtter seks år???
Har lenke til den, men fant ut at Everest for Submariner (40mm) passet perfekt, så den har stått på siden. Enig med størrelsen på den nye, har bestilt ny gummirem til den, så den ruver mindre på armenVille beholdt bare 2254. Kjøp en "speedmaster"-lenke til den om du ikke har det allerede.
Nye smp er egentlig helt rå (har hatt et par for noen år siden), men den blir litt for stor og tykk, IMO.