Omega Seamaster-tråden

IMG_8501.jpeg

Vis vedlegg 399058
Fikk nylig tilbake min 2019 SM300 fra service hos Lervik etter to mnd. To mnd er lenge uten en Seamaster, så da ble det en 2254 i mellomtiden :)
Ville dere beholdt begge? Eller holder det med én? 😏
2 mnd var lenge nok! Hadde coaxialen begynt å få mye tidsavvik etter ca 6 år?

En liten fordel med 2254 er vel at den er enklere å serve lokalt for å redusere servicetiden. Når det kommer til valget mellom gammel og ny seamaster har jeg aldri eid den nye som jeg også syns er fin, men stortrives med 2254. Det er lov å beholde begge 🙂

2 mnd var lenge nok! Hadde coaxialen begynt å få mye tidsavvik etter ca 6 år?

En liten fordel med 2254 er vel at den er enklere å serve lokalt for å redusere servicetiden. Når det kommer til valget mellom gammel og ny seamaster har jeg aldri eid den nye som jeg også syns er fin, men stortrives med 2254. Det er lov å beholde begge 🙂
Yes. Gikk 15-20 minutter for sent per døgn når jeg leverte den inn. Ble gradvis verre siste mnd. Oljen i urverket var tilnærmet forduftet.

Ville beholdt bare 2254. Kjøp en "speedmaster"-lenke til den om du ikke har det allerede.
Nye smp er egentlig helt rå (har hatt et par for noen år siden), men den blir litt for stor og tykk, IMO.

• Liker
Reaksjoner: speedieThomas
Ville beholdt bare 2254. Kjøp en "speedmaster"-lenke til den om du ikke har det allerede.
Nye smp er egentlig helt rå (har hatt et par for noen år siden), men den blir litt for stor og tykk, IMO.
Har lenke til den, men fant ut at Everest for Submariner (40mm) passet perfekt, så den har stått på siden. Enig med størrelsen på den nye, har bestilt ny gummirem til den, så den ruver mindre på armen :)

• Liker
Reaksjoner: havarduf