Passaround 6

Her er et forsøk på tabellformatering av loddnumrene. Oppfordrer alle til å kjøpe lottokupong og følge med på trekningen lørdag 19.45 på NRK1. Reglene er som sist, det første tallet som trekkes er vinneren. Nå er det jo slik at Lotto har 34 tall, vi har 30 lodd. Om 31-34 skulle bli trukket som første tall, er det neste tall som gjelder.

 
Her er et forsøk på tabellformatering av loddnumrene. Oppfordrer alle til å kjøpe lottokupong og følge med på trekningen lørdag 19.45 på NRK1. Reglene er som sist, det første tallet som trekkes er vinneren. Nå er det jo slik at Lotto har 34 tall, vi har 30 lodd. Om 31-34 skulle bli trukket som første tall, er det neste tall som gjelder.

Ouch 13.
Vi får tro og håpe at overtro faktisk bare er overtro :D
 
Frykter at det er et tegn :eek:
Sjekker med Durek om han har noe bra på lager mot sånt. Subsidiært Snåsamannen hvis Durek er for opptatt med bryllupsplaner.
Jeg ville gått for Durek. Hvis han greier å lande Märtha så er burde Passaround på TS være en walk in the park :cool:

Hu er way above his paygrade! Litt misunnelig egentlig.
 
  • Haha
Reaksjoner: Bøygen
Siden jeg likevel må følge med på Lottotrekningen i kveld, har jeg nå kjøpt meg en kupong for å bedre sjansene litt. Første kupong siden forrige Passaroundtrekning, tror jeg:):):)
1710605283723.png
 
Nok en gang grattis til @Larsnie, jeg skal avtale en overlevering med ham. Idémyldringen til neste Passaround er i gang, og jeg har begynt å samle sammen noen forslag. Lager vel en tråd om ikke så lenge om dette - dere får holde meg på tærne og mase litt om det ikke skjer noe :)