Rolex Daytona-tråden

Men er disse samarbeidene offisielle med Zenith @Hansaeng? Trodde Yoshida sånn sett var "frittstående", litt som Artisans de Geneve, men vet alt for lite om de og om de evt. har gjort dette i partnerskap med merkene de modder..
Aner ikke.. Synes bare de første også var ganske inspirert og at inspirasjonen her tok et nytt steg :cool:
 
IMG_0543.jpeg
 
Mange flotte daytonaer her. Digger sølvskiven, har ikke sett denne før på gode bilder og den var lekker.
Send gjerne pm hvis noen skal kvitte seg med WG daytona skiver :)
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Hansaeng
Problemet med 116520/00 er at kasseformen er perfekt, og at det ikke finnes en flottere klokke med like god bærekomfort. Det trumfer at 116500 er litt kjedelig og 116520 en ripemagnet. Rett og slett en fantastisk hverdagsbeater!
IMG_6241.jpeg
 
Enig , men 126500 passer bra også
Nei, den er for stor. Og har med 126500 forlatt magien fra 16520/116520/116500. Tilsvarende subtile forskjell på 114060 og 124060, hvor sistnevnte er en suksess i teorien, men en fiasko i virkeligheten.

Hvem har definisjonsmakt i dette spørsmålet? Jeg. Altså har jeg rett og ytterligere diskusjoner faller på egen stengrunn. Punktum.
 
Penger er jo alltid relevant. Stigma driter jeg i, jeg er såpass Harry at jeg sporter lett joggis og helgull :mrgreen:
Da jeg kjøpte Lange månefase var helgull daytona og DD med i vurderingen. Får se om en av de kommer inn etterhvert. Har ikke eid Daytona enda..
 
Da jeg kjøpte Lange månefase var helgull daytona og DD med i vurderingen. Får se om en av de kommer inn etterhvert. Har ikke eid Daytona enda..
Jeg vet det er oppbrukt, men Daytona er noe helt spesielt. Det er en grunn til at den så til de grader hypet og populær :) du må bare få deg en!

DD er min neste "grail" på sikt. Men da i hvitt eller Rosé.
 
  • Liker
Reaksjoner: Mulliner og andres