Gullkorn fra Finn.no

Uff, denne var stygg. Familien kan ikke betale, så han tok betaling i en Daytona og vil bli kvitt den kjapt "hahaha"....
1708404711970.png


 
  • Wow
Reaksjoner: Yallaboy og Neseblod
Uff, denne var stygg. Familien kan ikke betale, så han tok betaling i en Daytona og vil bli kvitt den kjapt "hahaha"....
Vis vedlegg 361216


(im)plausible deniability
 
Syns det er rart at ikke finn slår ned på dette snart, og hvem er disse "vi" i alle annonsene?

Vis vedlegg 361232
Det er mange som har klagd men Finn driter bare i det . Jeg sendte mail til Optura for å gjøre dem oppmerksomme på alle disse såkalte Seiko mod . Fikk svar at de jobbet med saken men det var vist ikke enkelt.
Det er i hvertfall to som driver firma med nettbutikk med denne søpla her .
klokkespesialisten.no og klokkebua.no så det er tydeligvis nok folk som er dumme nok til å kjøpe møkka .
 
  • Liker
Reaksjoner: Chronodiver
Det er mange som har klagd men Finn driter bare i det . Jeg sendte mail til Optura for å gjøre dem oppmerksomme på alle disse såkalte Seiko mod . Fikk svar at de jobbet med saken men det var vist ikke enkelt.
Det er i hvertfall to som driver firma med nettbutikk med denne søpla her .
klokkespesialisten.no og klokkebua.no så det er tydeligvis nok folk som er dumme nok til å kjøpe møkka .
Men ganske stort skritt å ta fra å selge "1000" fake Seikoer til å starte vintage butikk som selger Patek. Kanskje de må starte å sikte seg inn på den nye kundegruppen allerede nå. Er vel ikke de samme som kjøper fake Seiko klokker meg bekjent
 
Men ganske stort skritt å ta fra å selge "1000" fake Seikoer til å starte vintage butikk som selger Patek. Kanskje de må starte å sikte seg inn på den nye kundegruppen allerede nå. Er vel ikke de samme som kjøper fake Seiko klokker meg bekjent
Det står ambisjoner om å starte vintage butikk . det er et stykke fra å ha ambisjoner om å starte til å få gjort det til en realitet . Jeg regnet med at du tenkte på den møkka de har lagt ut i den annonsen der . For de såkalte Barretten klokkene der er vel samme møkka som de fake Seikoene med fake kina kasser og kinaprodusert NH35 urverk .
Det å starte butikk for å selge vintage Patek er vel ikke bare enkelt for det er ikke akkurat mengder av det å få kjøpt . I hvertfall ikke så de kan tjene noe penger på dem .
Dette er nok bare store ord er jeg redd .
 
Det står ambisjoner om å starte vintage butikk . det er et stykke fra å ha ambisjoner om å starte til å få gjort det til en realitet . Jeg regnet med at du tenkte på den møkka de har lagt ut i den annonsen der . For de såkalte Barretten klokkene der er vel samme møkka som de fake Seikoene med fake kina kasser og kinaprodusert NH35 urverk .
Det å starte butikk for å selge vintage Patek er vel ikke bare enkelt for det er ikke akkurat mengder av det å få kjøpt . I hvertfall ikke så de kan tjene noe penger på dem .
Dette er nok bare store ord er jeg redd .
Sikkert sant. Ser det står Seiko der og. Vintage Seiko er blytungt å selge i Norge, så kanskje å serve de og freshe de opp er en bedre businessplan. Tviler dog på at det ligger noe penger å hente i det
 
  • Liker
Reaksjoner: hanse
starte vintage butikk som selger Patek

Vedder på at han ikke eeegentlig skal starte vintagebutikk, men har skrevet det for å fremstå mer seriøs - i den grad det er mulig - og/eller for at de skal fungere som søkeord - i et forhåpentligvis totalt meningsløst forsøk på å pushe søppelet på de som faktisk har søkt etter Rolex, IWC, etc.
 
Omsetning av "godt over 1000" klokker blir litt penger det og er helt sikkert skattepliktig.
He he ja det har det blitt penger av . oppskriften er en stk Pagani klokke med NH35 urverk fra alixpress til ca 900 kr og en fake skive til to tre hundre kroner snekret ihop uten trykktest det blir ca 1200 pr klokke . Da har han tjent 2300 pr klokke ganger 1000 det blir ca 2,3 mil det . Skatte etaten vill trolig ha noen synspunkter på den saken .
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel og Bullitt
Jeg kjenner at jeg ikke orker å bry meg...de som er i markedet for denne søpla er ikke interessert i klokker uansett. La dem holde på, sikkert morsomt for noen på ungdomsskolen å ha noe som ligner på en Rollie. Så kan de tik-toke hvor phett det er.

Seriøst. La de leke i sandkassa si.
 
Redigert:
Her har du investerings planen lagt opp for deg! Snart legende status på karen og annonsen hans?
Har vel satt ned prisen litt, men, kom igjen mann!
 
  • Haha
Reaksjoner: Hoover
Her har du investerings planen lagt opp for deg! Snart legende status på karen og annonsen hans?
Har vel satt ned prisen litt, men, kom igjen mann!
Han har vel forsøkt å selge klokka i et par år allerede, og skjønner fortsatt ikke at det er en hinsides fantasipris han forlanger.
Spørs om det ikke er en kar som ga en idiotpris selv, og som nå håper på at en annen lar seg lure for å berge stumpene.
Må uansett si at jeg fortsatt lar meg fornøye over uttrykkene "spesialurmaker" og "ekte jagerflyger". :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Mortbecken
Må uansett si at jeg fortsatt lar meg fornøye over uttrykkene "spesialurmaker" og "ekte jagerflyger". :)
-Lurer på om jeg ikke sendte en melding på denne for et års tid siden og lurte på hvorfor det var så viktig å selge den nå om han hadde så stor tiltro til prisutviklingen - det finnes jo få (lovlige) investeringer med tilsvarende avkastning.

Var ikke mye til svar å få.
 
  • Liker
Reaksjoner: Mortbecken