Urmaker Bjerke

Tenker det er viktig for innleggene i denne tråden at det fremkommer tydelig hvor informasjonen kommer fra, og om det er pålitelig info, rykter eller gjetninger :)
 
  • Liker
Reaksjoner: mr_frodo
Hvis Bjerke "mister Rolex", så har Rolex ingen utsalgssteder i ett av verdens rikeste land.

Spørsmålet er mer slik: Hvorfor flagger du en slik hypotese @icejeep ?
Staten er kanskje fortsatt rikest, men det er lenge siden Norges befolkning var verdens rikeste. Kjøpekraften er redusert 40-50% på 10 år mens andre land har hatt vekst
 
Tenker det er viktig for innleggene i denne tråden at det fremkommer tydelig hvor informasjonen kommer fra, og om det er pålitelig info, rykter eller gjetninger :)
Jeg mener å ha sikre kilder på at Rolex har kjøpt opp garasjen på Grand Hotel og skal starte produksjon av klokker der med utsalg i Karl Johan-lokalene til Bjerke.

I Nedre Slottsgate skal det bli en Yummy Heaven x Rolex collab store.

Spennende tider!
 
Jeg mener å ha sikre kilder på at Rolex har kjøpt opp garasjen på Grand Hotel og skal starte produksjon av klokker der med utsalg i Karl Johan-lokalene til Bjerke.

I Nedre Slottsgate skal det bli en Yummy Heaven x Rolex collab store.

Spennende tider!
Men hvor skal de gjøre av den brune Taunusen 17M'en som står der da???
 
1710275148322.png
 
  • Liker
Reaksjoner: DrDoppler
Har vurdert ei klokke som gave en god stund, og når man i tillegg får en meget god pris, samt raske og hyggelige svar, så ble betenkningstida kort.
 
Du må spørre om individuelle modeller du er interessert i. Send mail til nett@urmaker-bjerke.no hvor du sier hvilken modell(er).
Det var da en særdeles knotete måte å holde et salg på!

"Hei, jeg ser dere har salg. Hvilke produkter har dere satt ned prisen på?" "Nei det får du bare vite om du spørr oss om et spesifikt produkt. Når du har spurt om det spesifike produktet, så kan vi svare deg på om det er nedsatt eller ikke" :p
 
  • Haha
Reaksjoner: Durian
Det var da en særdeles knotete måte å holde et salg på!

"Hei, jeg ser dere har salg. Hvilke produkter har dere satt ned prisen på?" "Nei det får du bare vite om du spørr oss om et spesifikt produkt. Når du har spurt om det spesifike produktet, så kan vi svare deg på om det er nedsatt eller ikke" :p
Ja, helt enig.
 
Det var da en særdeles knotete måte å holde et salg på!

"Hei, jeg ser dere har salg. Hvilke produkter har dere satt ned prisen på?" "Nei det får du bare vite om du spørr oss om et spesifikt produkt. Når du har spurt om det spesifike produktet, så kan vi svare deg på om det er nedsatt eller ikke" :p
Dessverre en bakstreversk praksis.

I fjor sendte jeg mail, fikk aldri svar. Året før sendte jeg også mail, og fikk svar etter purringer.

I år gidder jeg ikke.
 
Etterspurte en del HM&C, BP, JLC for 2 år siden. Fikk da gode tilbud på 30% på det meste.
I fjor etterspurte jeg en del modeller og ble tilbudt 20% på det meste.
I år var ingen av forespurte modeller på salg.
 
Siden Bjerke tydeligvis har en oversikt (de svarer jo på henvendelser....) over klokker på salg inkl. hvilken rabatt sats de har, hvorfor ikke bare publisere den på nettsiden deres..?
 
Et par fine IWC PPC i stål og gull, ellers var det mye ukurrant som vanlig. Den største rabatten jeg så på bilder var Omega Chronoscope eller hva den heter. Den var satt ned over 50k til halv pris. Relativt i forhold til gullmodeller selvfølgelig.