Sommerklokken 2022

Glimrende både i vann og på land
FFB86129-5721-4B5D-ABA6-68F5901D2034.jpeg
 
Redigert:
Gratulerer til @Pippen og @Risti4life for to fantastiske klokker.
Mistenkte det var du som fikk kloa i denne ja Pippen, ref. gg-tråden.
Og Risti, dette oppsettet på daytona er jo helt magisk.
Kos dere begge to, og pøs på med bilder i respektive tråder.
God sommer.
 
  • Liker
Reaksjoner: Pippen
Sannelig om jeg vet. Jeg har litt lyst til å prøve en Panerai, men med mine pingle-armer tror jeg det blir for stort. Må nok i så fall bli en 42mm. Anbefalinger, anyone?
 
Sannelig om jeg vet. Jeg har litt lyst til å prøve en Panerai, men med mine pingle-armer tror jeg det blir for stort. Må nok i så fall bli en 42mm. Anbefalinger, anyone?
Ja, 44 mm med manuelt opptrekk. Bærer mindre enn du tror, men bør selvsagt prøves ;) Jeg har heller ikke tømmerhogger-håndledd (18 cm), men 44 går fint.
 
  • Liker
Reaksjoner: ufojim og Carrera
Sannelig om jeg vet. Jeg har litt lyst til å prøve en Panerai, men med mine pingle-armer tror jeg det blir for stort. Må nok i så fall bli en 42mm. Anbefalinger, anyone?

CAF2F2C1-CDB6-4F19-A5D2-05A7F88C791C.jpeg


18,5-19 cm håndledd - 42 mm passer utmerket!

Har hatt både 47, 45 og 44mm Panerai, synes de blir for store (selv om de jo skal være store). 44mm fungerer for så vidt greit nok rent estetisk, men igjen - 42mm er perfekt for mine håndledd….
 
Sannelig om jeg vet. Jeg har litt lyst til å prøve en Panerai, men med mine pingle-armer tror jeg det blir for stort. Må nok i så fall bli en 42mm. Anbefalinger, anyone?
Som @eidehelg sier, manuell 44mm er the shit! Nå er jeg ekstremt partisk da jeg er i nyforelska-fasen enda, men du burde prøve en før du avskriver den. Mine snaue 18cm håndledd klarer det helt fint (synes jeg selv)
16530704681515385336753910766389.jpg
 
Er mer 16-17cm håndledd her, og har prøvd 44mm som blir for stort. Tror nok 42 også er i største laget, men får vel ta en tur innom Bjerke og prøve.
Takk for tips!