Sommerklokken 2022

Vurderer å resette patina på eneste bronseklokka og føre logg på utvikling over sommern, men på en annen side så har jeg blitt litt glad i det dempede uttrykket den har fått i løpet av året
7FFD2FC1-7B8E-4943-A176-4EB67E52C4DE.jpeg

Med patina over. Under nesten helt ny. Selvfølgelig litt forskjellig lysforhold…
196F546C-DA71-4D3B-B922-5F0A751B175B.jpeg
 
Kanskje ikke sommerklokke men badeklokke?

Årets ferie blir off the beaten track i Albania. Vært der før, fint land, kule folk, ikke et sted jeg har tenkt å dra med meg en kvart albansk årslønn på labben.

Så i januar fikk jeg den lyse ideen å bruke Google translate, gå til Vostok sin russiske nettbutikk og bestille en toppmodell derfra. Integrert lenke, GMT, in-house automatikkverk, alt i postkassen min for 1400 kroner.

Vostok_Amfibia_Black_Sea_440795-1-1800x1800.jpg


Etter to og en halv måneder postgang kunne jeg konstatere at lenken var like ille som jeg trodde, GMT'en kan ikke stilles separat og beat error er 4 ms. Bortsett fra det, helt ok.

Nå er jeg litt i limbo om det er sosialt akseptabelt å gå med den, men inntil videre prøver jeg å tilpasse en gummirem for å slippe lenken.

_20220501_223535.JPG
 
Kanskje ikke sommerklokke men badeklokke?

Årets ferie blir off the beaten track i Albania. Vært der før, fint land, kule folk, ikke et sted jeg har tenkt å dra med meg en kvart albansk årslønn på labben.

Så i januar fikk jeg den lyse ideen å bruke Google translate, gå til Vostok sin russiske nettbutikk og bestille en toppmodell derfra. Integrert lenke, GMT, in-house automatikkverk, alt i postkassen min for 1400 kroner.

Vis vedlegg 289000

Etter to og en halv måneder postgang kunne jeg konstatere at lenken var like ille som jeg trodde, GMT'en kan ikke stilles separat og beat error er 4 ms. Bortsett fra det, helt ok.

Nå er jeg litt i limbo om det er sosialt akseptabelt å gå med den, men inntil videre prøver jeg å tilpasse en gummirem for å slippe lenken.

Vis vedlegg 289036
Enjoy Albania, fikk neesten med familien tilbake dit i år..men det ble Spania :rolleyes:
 
  • Liker
Reaksjoner: Smokeless
Enjoy Albania, fikk neesten med familien tilbake dit i år..men det ble Spania :rolleyes:
Takk!

Har vært der før, og om man styrer unna de områdene Apollo sender folk til er det veldig fint. Hotellene kan være enkle men det er alltid rent. Bra strender, fine fjell og tydelig historie fra både Hoxha og ottomanerne og Alexander den store, og enn så lenge lite turistifisert.
 
  • Liker
Reaksjoner: twt2