Hi-Fi tråden

Flott sett og god pris, men 15cm for høye fronter :(

 
  • Liker
Reaksjoner: kvasbo
Du har dette oppsettet?
Sist jeg spurte en forhandler var det ikke mulig med sub til stage så dette er interessant.

@kvasbo er det noe jeg tror kan passe deg her så er det NEAT Alpha. De er så sykt kule og folk er veldig positive til lyden.

Edit: de er 45cm høye altså...
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: kvasbo
Du har dette oppsettet?
Sist jeg spurte en forhandler var det ikke mulig med sub til stage så dette er interessant.

@kvasbo er det noe jeg tror kan passe deg her så er det NEAT Alpha. De er så sykt kule og folk er veldig positive til lyden.
Nei, jeg har Eclipse TV + Beolab -19. Jeg trodde Eclipse hadde den samme lyd-del som Stage, beklager om jeg her tok feil.
 
  • Liker
Reaksjoner: kvasbo
Nei, jeg har Eclipse TV + Beolab -19. Jeg trodde Eclipse hadde den samme lyd-del som Stage, beklager om jeg her tok feil.
Null stress for meg. Jeg har hørt en del på stage og enesta ankepunkt er at den haddee kledd en sub. Men tror altså ikke at det er mulig.
 
Null stress for meg. Jeg har hørt en del på stage og enesta ankepunkt er at den haddee kledd en sub. Men tror altså ikke at det er mulig.
Skjønner hva du mener. Jeg brukte Eclipse uten subben en stund, men det var først når Beolab 19 subben kom inn, at dette ble et «fullverdig» lyd-anlegg.
 
Prosjektor er jo sååå 2011.
kjøp deg en big-ass TV og det anlegget du liker til
 
Hi-fi var en stor hobby før klokkehobbyen overtok. Har også såvidt vært innom High-end. De siste 6-8 årene har gått med til barn, jobb, familie uten tid til mye musikklytting. Dette har endret seg litt, så har omprioritert ca en Submariner til to anlegg, stue og kjellerstue med TV. Ikke High-end, ikke Elkjøp, men gode og brukervennlige anlegg:

Stua: Klipsch Heresy IV / Naim Atom / Chord Epic X / Burmester strømkabel. Nypris ca 80’. Bruktpris ca 50’. Sykt fornøyd! Som å sitte inni instrumentene!

Kjeller: 65’’ Frame / NAD m10 / Audiovector QR3 / Nordost Super Flatline Jaggu ikke dårlig dette heller! Mer dypde, men ikke like interessant lyd. Mer trøkk. Nypris ca 55. Bruktpris ca 35’ (pluss TV).

Koser meg masse med disse anleggene! I en prisklasse jeg ikke dør av. Og ikke så komplisert at jeg alltid vil oppgradere. Men viktigst: ekstremt brukervennlig for hele familien med Spotify Connect og HDMI arc.

Ps: har et par fantastiske Piega TP3 for salg, nypris 20’. Selges rimelig for 6’: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=233750617

Vis vedlegg 267143
Kan melde om en liten kjelleroppgradering.
Fikk ut den gyselige NAD m10 og erstattet den med nok en Naim Atom. Litt fantasiløst med samme forsterker på to anlegg - men er så sabla happy med lyd og brukervennlighet!

Også montert noen Nordost Jumpers som lå og slang i boden på Klipschene, vanskelig å si om det er placebo, men opplever stor og positiv endring. Forøvrig helt vanvittig fornøyd med lyden i dette anlegget!!!

99AE6C06-5042-417D-8BB6-03DDC8840D8A.jpeg