Gullkorn fra Finn.no

Hva skal dette forestille tro - falsk verdivurdering også?
Vis vedlegg 229041
Vis vedlegg 229040
Galleribilde
(4/4)

Legg til favoritt
1 har lagt til som favoritt
Jeg selger Rolex Oyster Perpetual Dameur
Til salgs
87 000 kr
Jeg selger nå Rolex Oyster Perpetual Day-Date dameur 31 18 K everose gull og stållenke samt besatt med 24 diamanter på kasse og 10 diamanter for visning av klokkeslett.Uret er fra 1970,automatisk og pent behandlet og har en verdivurdering fra urmaker Bjerke i Oslo på 103000 kr med et fratrekk på et lite hakk i glasset.Det garanterer at uret er ekte,og boks med papir fra Bjerke medfølger.På grunn av affeksjonsverdien over 50 år,ønsker jeg 87000 kr for den.

TilstandBrukt
Torget Til salgs Elektronikk og hvitevarer Annet
Den DER er drøy!
 
1610306766671.png
 
Elsker når slike godbiter legges ut til en avsindig pris - og vedkommende har massevis med gode referanser fra TS - uten at annonsen presenteres her inne.

Kunne aldri falt meg inn å sende en melding om noe i den prisklassen (eller over et par tusen) som ikke var fra en verifisert Finn-bruker heller. Synes det er veldig rart.S
 
Bommet med en null ? :D
Er rettet opp nå.......13/1
 
Redigert:
Rapportert den tre ganger og meldt fra på Finn chat men det sitter nok en WIS på Finn og synes den ser fin ut. Både klokken og verdivurderingen
 
Nær et utjenlig forsøk på bedrageri og et håpløst falskt dokument. "Affeksjonsverdien er stigende etter hvert 10- ende år......"

Er det mulig å argumentere for at affeksjonsverdien min for denne er kr. 0,-, og at jeg da kan ta den gratis? Mot at selger betaler frakt, naturligvis.
 
Annonsen ble slettet i går, det er jeg ganske sikker på, så sikkert publisert på nytt. Bare å rapportere igjen.

Edit: finner den ikke på finn nå
 
Redigert av en moderator:
Siden Norge er støvsugd for romaskiner i et normalt prisleie, så vurderer jeg jaggu meg dette..

 
Siden Norge er støvsugd for romaskiner i et normalt prisleie, så vurderer jeg jaggu meg dette..


Bare å gå på concept 2 sin nettside å sett deg opp på venteliste. Tok 3 uker fra jeg satt meg på listen til maskinen stod i heimen.
 
Tok ikke lang tid...

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=204380308

Mener han 200’?