Siste aktivitet for Rød

  • Rød
    Rød reagerte på innlegget til Phenix i Silver Snoopy Award.. Liker Liker
    Denne ble bestilt for over 3 år siden hos urmaker Lian med forbehold om at de greide og skaffe et eksemplar til butikken. Men i dag kom...
  • Rød
    Rød reagerte på innlegget til heisenberg i Min garasje er fylt med.... Liker Liker
    Tempo corvette 300 1971 modell
  • Rød
    Rød reagerte på innlegget til crown guard i Swatch-tråden. Elsker Elsker
  • Rød
    Rød reagerte på innlegget til Henrik C i Bilsnakk. Elsker Elsker
    Selger bilen min til vraktpant. Innkjøpspris: 500.000 kr Verditap: 300.000 kr Salgspris etter 3 år: 200.000 kr Lånekostnad inkl...
  • Rød
    Rød svarte på tråden Dagens klokke.
    • IMG_1709.jpeg
  • Rød
    Rød reagerte på innlegget til kire i Dagens klokke. Liker Liker
  • Rød
    Rød reagerte på innlegget til Hoover i Swatch-tråden. Haha Haha
    Det er utrolig hva folk gjør for plastikk søppel
  • Rød
    Rød svarte på tråden Bilsnakk.
    Du må opp litt i pris, for usikker på om de rimeligste til syvende og sist blir de rimeligste ;) «Passe» km og komplett servicehefte så...
    • IMG_1420.jpeg
    • IMG_8960.jpeg
  • Rød
    45 år siden en lignende ble bestilt fra "Postordre-katalogen" som av og til kom i postkassa. De er vel nesten like i dag?
    • 1779098309934.png
  • Rød
    Rød reagerte på innlegget til Jone i Bilsnakk. Liker Liker
    Har begynt å leke med tanken om en kosebil til de fine dagene, de ovale helgene og alle de andre dagene der du har lyst å kjøre noe gøy...
  • Rød
    Rød reagerte på innlegget til Hammerfjord i Swatch-tråden. Haha Haha
    «AP-klokken selges ikke i dag.»
  • Rød
    Rød reagerte på innlegget til Chronodiver i Swatch-tråden. Haha Haha
  • Rød
    Rød reagerte på innlegget til Oddemann i Klokker til «hyggelige» priser. Liker Liker
    Citizen Tsuyosa klokkene imponerer meg hver gang de taes frem. Fasinerende hvor myke klokkeglede en kan få i en triviell prisklasse.
  • Rød
    Rød reagerte på innlegget til Bjarnetv i Min garasje er fylt med.... Liker Liker
    her i "garasjen" er fortsatt XJR'en påliteligheten selv, og en trofast tjener når vinteren gir slipp og saltet forsvinner. mens...
  • Rød
    Rød reagerte på innlegget til Blodstrupmoen i Swatch-tråden. Haha Haha
    https://www.finn.no/463409463 40K skal han ha for den . Jaja .