Vis oss din Rolex GMT

IMG_9430.jpeg

Dette blir vel riktige tråden å briefe med nyanskaffelsen. Førstegangs GMT-master eier her og ganske fornøyd med sprite ref 126720vtnr. Har hatt lyst på den helt siden den ble sluppet. AD sa det var glemmesak på det tidspunktet men i år så var det mindre pågang.
IMG_9611.JPG

Redigert:
Den perfekte klokka for å holde styr på WEST og CEST. Her fra Lisboa i dag tidlig…
Vis vedlegg 438713
Vær forsiktig da!
Avenida da Liberdade / Baixa (Lisboa): Lisboa har opplevd en markant økning i målrettede tyverier av luksusklokker (særlig merker som Rolex og Patek Philippe). Tyvene opererer ofte i gjenger, følger etter ofre fra eksklusive restauranter eller hoteller, og slår til på gaten – noen ganger med bruk av makt eller pepperspray.

• Liker
  • Wow
Reaksjoner: Klokkegutt og Bgo80
Vær forsiktig da!
Avenida da Liberdade / Baixa (Lisboa): Lisboa har opplevd en markant økning i målrettede tyverier av luksusklokker (særlig merker som Rolex og Patek Philippe). Tyvene opererer ofte i gjenger, følger etter ofre fra eksklusive restauranter eller hoteller, og slår til på gaten – noen ganger med bruk av makt eller pepperspray.
Takk og du har helt sikkert rett. Man vet aldri når man kan bli forsøkt ranet eller utsatt for tyveri. Er selv relativt «erfaren» i Lisboa gjennom mange år og omgås stort sett bare portugisere når jeg er innom. Det betyr jo ikke at man ikke kan bli forsøkt ranet, men det betyr muligens litt at man ikke utstråler ‘klassisk turist på langweekend i Lisboa’. Men hvem vet? En dag skjer det kanskje.

Når det er sagt, Lisboa har sannsynligvis vært min favorittby i Europa helt siden jeg bodde og jobbet der for rundt 25 år siden 😀