Gratulerer så mye @Edzilla. Aldri truffet deg men må si at jeg unner deg alt godt!
Fantastisk klokke kan jeg bekrefte, nå som jeg endelig har sett den i levende! Jeg turte ikke å se veldig nærme, men steike så pen den var.
Jeg ønsker å bli med på årets Pass around. Flott valg av klokke i år da.Lysforholdene var ikke helt på plass for foto; men MAKAN for en lykkepille denne er!
Vis vedlegg 438609
Jeg og ønsker og bli med på årets Pass around. Flott valg av klokke i år da.
Og masse gratulerer med en klokke kun forunt 'popstjerner'.......Så da er du vel en 'popstjerne' da.
Takker også for ar du så raust deler dette med oss. En maraton du fullførte her.
Rett og slett utenomjordiske viber rundt dette prosjektet @Edzilla
Det var utrolig hyggelig sagt, tusen takk!For en sann glede det var å skue din RR under Seiko-lanseringen, @Edzilla! Det jeg ikke synes er så lett å se på bilder – som med alt ved den klokken, egentlig – er hvor forbanna godt proporsjonert den er. Man skulle tro håndleddet ditt kom til verden for å bære akkurat det uret. Her snakker vi fot i hose, hånd i hanske og RR på Zilla
Bare å gratulere! Dette er langt utenfor min kompetanse, men få ting er så gledelig som ekte glede og sjarm! Måtte dette by på mengder av glede og arv!Det var utrolig hyggelig sagt, tusen takk!Må innrømme at jeg synes RR-en har funnet seg ganske godt til rette på håndleddet også.
![]()