Høstdepresjon

IMG_7094.jpeg
IMG_7097.jpeg

IMG_7100.jpeg

Denne gaven fra Instagram-kontoen 60 Ticks traff meg rett i hjertet.
Han har laget et lite kunstverk av min unike Rexhep Rexhepi RRCCII med skiferfarget skive, en klokke som allerede betyr svært mye for meg. Men det som gjør denne gaven så spesiell, er egentlig ikke motivet i seg selv. Det er tanken, omtanken og vennskapet bak.
Klokkemiljøet har gitt meg så mye mer enn klokker. Det har gitt meg venner over hele verden. Folk som heier på hverandre, gleder seg over andres suksess og oppriktig ønsker hverandre alt godt. Det er en raushet i dette miljøet som jeg tror er vanskelig å forstå for de som står på utsiden.
Jeg er evig takknemlig for alle menneskene denne hobbyen har brakt inn i livet mitt. Klokkene er fantastiske, men det er vennskapene som betyr aller mest.

IMG_7350.jpeg

Lysforholdene var ikke helt på plass for foto; men MAKAN for en lykkepille denne er 🤩!
Vis vedlegg 438609
Jeg ønsker å bli med på årets Pass around. Flott valg av klokke i år da.

Og masse gratulerer med en klokke kun forunt 'popstjerner'.......Så da er du vel en 'popstjerne' da.
Takker også for ar du så raust deler dette med oss. En maraton du fullførte her.
Rett og slett utenomjordiske viber rundt dette prosjektet @Edzilla

Redigert:
Jeg og ønsker og bli med på årets Pass around. Flott valg av klokke i år da.

Og masse gratulerer med en klokke kun forunt 'popstjerner'.......Så da er du vel en 'popstjerne' da.
Takker også for ar du så raust deler dette med oss. En maraton du fullførte her.
Rett og slett utenomjordiske viber rundt dette prosjektet @Edzilla

Takk @Phenix !
Dere har alle vært en del av denne lange reisen :)

For en sann glede det var å skue din RR under Seiko-lanseringen, @Edzilla! Det jeg ikke synes er så lett å se på bilder – som med alt ved den klokken, egentlig – er hvor forbanna godt proporsjonert den er. Man skulle tro håndleddet ditt kom til verden for å bære akkurat det uret. Her snakker vi fot i hose, hånd i hanske og RR på Zilla

• Elsker
Reaksjoner: Edzilla
For en sann glede det var å skue din RR under Seiko-lanseringen, @Edzilla! Det jeg ikke synes er så lett å se på bilder – som med alt ved den klokken, egentlig – er hvor forbanna godt proporsjonert den er. Man skulle tro håndleddet ditt kom til verden for å bære akkurat det uret. Her snakker vi fot i hose, hånd i hanske og RR på Zilla
Det var utrolig hyggelig sagt, tusen takk! 🙏 Må innrømme at jeg synes RR-en har funnet seg ganske godt til rette på håndleddet også. 😊

• Liker
Reaksjoner: BigT og SimSVa