Mulig denne tråden allerede går på krykker, eller finnes i ulike format. Jeg fant ikke en tråd som handler utelukkende om dette, men hvis den finnes må moderator gjerne flytte diskusjonen til riktig sted.
Så havnet jeg der jeg ikke trodde jeg skulle: Jeg har blitt ENKLOKKEMANN etter snart 8 1/2 år på dette asylet
Samlingen var på et tidspunkt oppe i 8 klokker, som i seg selv er beskjedent i forhold til samlingene flere sitter på her inne. De har røket ut en etter en etter hvert som interessen har kjølnet og andre prioriteringer har tatt over; Daytona, Yacht-Master, Omega Aqua Terra, Panerai 510, JLC Master Control Calendar, Speedy, Tudor FXD og Sinn 856 UTC. Har også vært innom Meistersinger, Mont Blanc, Certina og et par Longines. Nå er IWCén på vei østover og jeg sitter igjen med Submariner - verdens «kjedeligste» men likevel helt perfekte klokke!
Jeg tviler på at jeg er ferdig med denne hobbyen, såpass kjenner jeg meg selv. Men, nå er det tid for nullstilling. Nå skal jeg bruke de neste månedene til å sondere, prøve å vekke interessen på ny - og kanskje drømme litt igjen? Det kan fort gå godt (haha). Er det noen av dere som har tatt steget og blitt OWG i det siste, eller vurderer å gjøre det? I så fall, hvilken klokke kunne vært ditt «end game»?
Så havnet jeg der jeg ikke trodde jeg skulle: Jeg har blitt ENKLOKKEMANN etter snart 8 1/2 år på dette asylet
Jeg tviler på at jeg er ferdig med denne hobbyen, såpass kjenner jeg meg selv. Men, nå er det tid for nullstilling. Nå skal jeg bruke de neste månedene til å sondere, prøve å vekke interessen på ny - og kanskje drømme litt igjen? Det kan fort gå godt (haha). Er det noen av dere som har tatt steget og blitt OWG i det siste, eller vurderer å gjøre det? I så fall, hvilken klokke kunne vært ditt «end game»?
Redigert: