Gullkorn fra Finn.no

De siste årene har jeg kun brukt Finn.no hver gang jeg ønsker å bli irritert. Her har vi etter mitt syn nok et geni. Denne gang fra Nøtterøy. Det er vel mulig at han får et enda større geni til å betale langt over markedspris selvfølgelig.

Liker spesielt følgende fra annonsen:

«Dette er hensyntatt i prisen»
Bilde nr 3 «Sitter perfekt på håndleddet»
Bilde nr 13 «Plastbeskyttelse på clamp»
Bilde nr 18 «Den nye esken lansert i 2026»

Perfekt:
IMG_8010.jpeg

De siste årene har jeg kun brukt Finn.no hver gang jeg ønsker å bli irritert. Her har vi etter mitt syn nok et geni. Denne gang fra Nøtterøy. Det er vel mulig at han får et enda større geni til å betale langt over markedspris selvfølgelig.

Liker spesielt følgende fra annonsen:

«Dette er hensyntatt i prisen»
Bilde nr 3 «Sitter perfekt på håndleddet»
Bilde nr 13 «Plastbeskyttelse på clamp»
Bilde nr 18 «Den nye esken lansert i 2026»

Perfekt:
Vis vedlegg 429947
At det er smuglergods er også hensynstatt i prisen.

Noen som vet når neste møte i foreningen Forhandlere & Samlere er? Vil gjerne være med neste gang når de blir enige om og avklarer hva prisene burde ha vært på utgåtte modeller om de ikke var utgåtte. Det blir kanskje annonsert på Klokkeriet?

Ps! Liker klokka godt og gjør ikke nødvendigvis narr av prisen, men det var etter mitt syn en snedig måte å formulere seg på.

IMG_8195.jpeg

90k for et panerai 312. Det er vel ny rekord?

Håper han har spist mange høye biffer og kjørt mange lave biler med den.

Edit: Måtte jo bare spørre. Var ikke noe mva papirer på den heller.

Redigert:
  • Wow
Reaksjoner: Yallaboy
I listen over klokker som stiger i verdi må vi nå legge til Zelos. Riktignok har den et reelt begrenset produksjonsantall og et interessant urverk, men prisen var litt stiv?
Gitt tiden disse ble sluppet vil jeg tro totalkost var 35 000 kroner - det hadde jeg selv vært skeptisk til å betale for en Zelos. Her får du heldigvis med litt patina i form av et merke i glasset.

Screenshot_20260612_132329_Samsung Browser.jpg