For liten. Dameklokke
For liten. Dameklokke
Ikke noe tvil om at AI er involvert på ett eller annet vis i disse bildene i allefall - dette er mer en bare komprimeringHar du lyst på verdens lengste Rolex clasp?? 100 % KI-fri annonse
Vis vedlegg 436391
Tror vi han faktisk har klokken, eller er dette en scam? Ser at de andre tingene han selger på Finn også har redigerte bilder
![]()
Rolex Submariner 14060M – 2009 – Fult sett– Bjerke | FINN-torget
Selger min Rolex Submariner No Date, ref. 14060M, kjøpt ny hos Urmaker Bjerke i Oslo 30.06.2009. Dette er den klassiske 40 mm Submarineren fra før Rolex gikk owww.finn.no
Nå er annonsen borte, og her var det vel mye som skurret, men tekst med mobilkamera er ikke alltid like lett.Ikke noe tvil om at AI er involvert på ett eller annet vis i disse bildene i allefall - dette er mer en bare komprimering
Du er innpå noe der, hjelper vel ikke når også kamera i telefoner i dag gjør så mye prosesseringer at man mer får enn tolkning av objektet enn et bilde...Med mindre du skrøner og du ikke har vært på dette flyet og ai generert bilde såklart.Nå er annonsen borte, og her var det vel mye som skurret, men tekst med mobilkamera er ikke alltid like lett.
Tok bilde på et fly her i sommer, og prosesseringen på telefonen har gjort det helt kokkelimonke.
Menykort som jo ikke ser ut, crop under og så har jeg lastet opp på Imgur med mindre komprimering enn forumet.
Vis vedlegg 436412
![]()
Det er forskjell på et fult sett og et fullt sett. Dette er jo helt tydelig det første.Han svarte i dag med å sende bilder og har oppdatert annonsen. Han skal ha litt kudos for det, men skjønner ikke hvorfor han lastet opp KI bilder.
![]()
Rolex Submariner 14060M – 2009 – Fult sett– Bjerke | FINN-torget
Selger min Rolex Submariner No Date, ref. 14060M, kjøpt ny hos Urmaker Bjerke i Oslo 30.06.2009. Dette er den klassiske 40 mm Submarineren fra før Rolex gikk owww.finn.no