Bilsnakk

Ser jo flott ut den siste oppgraderingen.ser ikke ut som noen er levert enda? Ser bra ut på bilder.
Har ikke bestemt meg for om det blir ny eller brukt.
Nye så er det så langt disse som er aktuelle:
Q4
Enyaq
ClA SB (stor nok?)

Brukt:
Enyaq RS
A6 etron RWD
EQE
Q8

BMW?
Mye fancy fra kina,men vet ikke helt

Ser jo flott ut den siste oppgraderingen.ser ikke ut som noen er levert enda? Ser bra ut på bilder.
Har ikke bestemt meg for om det blir ny eller brukt.
Nye så er det så langt disse som er aktuelle:
Q4
Enyaq
ClA SB (stor nok?)

Brukt:
Enyaq RS
A6 etron RWD
EQE
Q8

BMW?
Mye fancy fra kina,men vet ikke helt
Hvor ofte kjøper du ny bil??

Snart på tide å bytte bil igjen.
Trenger bare noe billig,romslig som fungerer.

Sett litt på Enyaq

Men hvorfor er Audi Q4 mye billigere?
Trodde Audi var premium og Skoda var bilen for den fattige arbeider?
Eg også trudde Skoda var nederst på Vw rangstigen , men det var før eg ruslet rundt i showrommet deira . Vw og audi er kjedelige greier i forhold til Skoda .

Eg også trudde Skoda var nederst på Vw rangstigen , men det var før eg ruslet rundt i showrommet deira . Vw og audi er kjedelige greier i forhold til Skoda .
+1

Har en Elroq RS incoming. Det satt faktisk langt inne å kjøpe en Skoda - men det var absolutt ingen elektriske VW eller Audi som fristet, eller noe annet i denne prisklassen. Kanskje med ett unntak, Smart #5 Brabus - men den er jo fra Kina….

• Liker
Reaksjoner: Raniets
RS og brukt A6 etron står øverst på lista
Brukt Etron får du vel kasta etter deg . Det ryktes at bruktbilforhandlere ikkje får tegne garantiforsikring på desse , og at dei dermed må assurere dei sjølve . Noke som gir meget lav innbytte og påperegnet solid tap ut døra . Mulig det er modellavhengig då , men dei har vel ikkje vært kjent for å være dei beste bilene.

• Liker
Reaksjoner: Interfector
Denne typen du tenker på da av etron?
A6 og Q4 som jeg lurer i er jo bygd på en annen plattform

https://images.caricos.com/a/audi/2...560x1440/2024_audi_q8_e-tron_19_2560x1440.jpg
1780391374443.png

Denne typen du tenker på da av etron?
A6 og Q4 som jeg lurer i er jo bygd på en annen plattform

https://images.caricos.com/a/audi/2...560x1440/2024_audi_q8_e-tron_19_2560x1440.jpgVis vedlegg 429823
Eg trudde etron var etron og at dei no heiter q8 (?) , men mulig der er fleire forskjellige modeller . Det er fleire her på jobb med etron 55 som har forsøkt å bytte med heller nedslående beskjed mtp prissetting . Alternativet virker å være tilbake til forhandler .

40 til 50% verditap på 3 år , og han eine kjøpte en gt rs sak for et par år siden som han vart forespeila et tap på nesten 500 000 etter første året . Det er vel litt likt som Taycan , store dyre elbiler har et vanvittig verditap og slik er det . Dei har jo i tillegg vært mykje på verksted for utbedringer så inntrykket er vel ikkje det beste .

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Interfector