Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

"Market reaction to the car was negative on Tuesday morning, with Ferrari shares trading in New York down over 5%."

"Rival Lamborghini canceled its upcoming EV due to a lack of demand":ROFLMAO:🥳

• Elsker
Reaksjoner: Grendel
De kunne klart bedre..
1779858416477.png

"Market reaction to the car was negative on Tuesday morning, with Ferrari shares trading in New York down over 5%."

"Rival Lamborghini canceled its upcoming EV due to a lack of demand":ROFLMAO:🥳

ja den gradvise degraderingen av den tidligere så hippe brilliante gutten jony ive er trist. nå har også han blitt en feit gubbe med slips og psykotisk blikk. om 5 år er han som marlon brando på sitt verste. skamfull ville steve jobs ristet sakte på hodet med nedslått blikk mens han knasket på en rå brokkoli🥦

IMG_1690.jpeg

IMG_1689.jpeg

IMG_1691.jpeg

IMG_1693.jpeg

Jeg skjønner faktisk ingenting av den nye ferrarien.....

At de skal kjøre høy pris for å virke eksklusive og at bare fiffen har råd til de er jo opplagt...
De har jo vanvittig fortjeneste på bilene sine.... Og kunne i hvert fall markedsføring frem til nå.

Men. Man kan altså argumentere med at en Tesla model S plaid til 1/5 av prisen er relativt sammenlignbar i ytelser og ikke minst penere.

Så kan man motargumentere med at "petrolheads" og ferrarifans ikke vil ha tesla, så det er ikke så nøye.
joa, helt enig der, men den samme gjengen har jo for faen ikke noe problem med å fylle tanken med bensin????? De har jo bladd opp 6 ish mill for en bil tross alt.

Skal man først lage en ferrari elbil, så må den jo ha et konkurransefortrinn. Om det er ytelser, utseende eller fornuft. og her er det jo åpenbart at Ferrari bare vanner ut egen merkevare til ingen nytte.

Minner meg litt om en vis produsent som inngikk samarbeide med Swatch.....