Ja. Jeg tror klokken fikk en ulykke.Likevel spesielt å verdsette en garantiservice til 30k, eller?
Det blir fort gjort at man bytter bezel, glass, skive og viserne ved et fall på flisgulvet.
Ja. Jeg tror klokken fikk en ulykke.Likevel spesielt å verdsette en garantiservice til 30k, eller?
Godt mulig. Og det er jo ryddig at han informerer om dette. Men tror likevel jeg ville fokusert på de 5 årene med garanti (frem til 2029) som medfølger en ny Rolex fremfor 2 års garanti på service. Uansett hva verkstedet har skiftet ut -og hvorfor- vil jo fabrikkgarantien gjelde for hele klokka. En som ikke kjenner til dette vil muligens oppfatte at klokka har to års garanti - utifra hvordan annonseteksten er formulert.Ja. Jeg tror klokken fikk en ulykke.
Det blir fort gjort at man bytter bezel, glass, skive og viserne ved et fall på flisgulvet.
Gikk forbi og pratet litt med dem tidligere i dag. De skal ordne med et telt tydeligvis.Vis vedlegg 428302
"Sitter i kø på karl Johans gate"
Annonse: https://www.finn.no/recommerce/forsale/item/463466455
bøtelegg alle som skriver slike villedende annonsens med 3 brutto månedsinntekter. tvert. betalingsfrist: 4 timer. alternativt: tvangsarbeid som minerydder i 8 år.Snodig Explorer?
Vis vedlegg 428348
Enig med deg. Men det er altfor lang betalingsfrist. Det må svi mer. Foreslår 3 timer.bøtelegg alle som skriver slike villedende annonsens med 3 brutto månedsinntekter. tvert. betalingsfrist: 4 timer. alternativt: tvangsarbeid som minerydder i 8 år.
Jeg møt en fremmedlegionær midt 90tallene som var på tredje femårs kontrakt. Han drev med minerydding i Asia. Bra betalt var det, men han hadde sett kompiser gå i opp luften gjennom en del oppdrag.bøtelegg alle som skriver slike villedende annonsens med 3 brutto månedsinntekter. tvert. betalingsfrist: 4 timer. alternativt: tvangsarbeid som minerydder i 8 år.