Men denne koster da ny rett over 40k uten ventelister?
Men denne koster da ny rett over 40k uten ventelister?
Nei...Viktig å få med seg dashen i Porschen når du skal selge klokken
Vis vedlegg 426209
![]()
2022 Rolex Datejust | 126334 | Blå Skive | FINN-torget
Selger en svært attraktiv og komplett Rolex Datejust 41, kjøpt i utlandet i Q3 2022 i. Klokken er korrekt tollet inn til Norge, og serienummer fremkommer i tollwww.finn.no
Hadde glasset også vært gull så skulle jeg vurdert det!!Oof, 1 mill for en kopi. Noen som ikke forstår at å mekke ting i skyggene ikke gir «økt verdi», selv om det er EKTE 21 KARAT GULL, hele klokken, bortsett fra glasset - som er standard! Vis vedlegg 426652Vis vedlegg 426653Vis vedlegg 426654Vis vedlegg 426655
Tydeligvis en mandagsklokke som trengte service få måneder etter kjøpet.. ?Nok et geni? Om noen betaler over veiledende for en Datejust er man jo akkurat passe idiot selvfølgelig. Men det jeg derimot reagerer på her er at klokka er kjøpt ny i 2024 (Garantikortet på bildet får man vel fremdeles kun når klokka er ny, ikke ved pre-owned kjøp eller etter service?) og selgeren babler om ny service og 2 års garanti og ikke minst 30.000,- (!) for denne påståtte servicen. Kan noen forklare hva som er greia her?
Vis vedlegg 428030Vis vedlegg 428031
![]()
Rolex Datejust 41mm 126333 2024 norsk AD INGEN HAIRLINES!! | FINN-torget
Rolex Datejust – Gull/Stål – Fluted bezel – Jubilee Selger en svært pen Rolex Datejust i gull og stål. Klokken fremstår meget pen uten synlige hairlines og erwww.finn.no
Ingen som kjører en LFA bruker sånn klokke.Hvor mange år har denne ligget på Finn.no nå, og om jeg ikke husker feil er den vel satt ned et par hundre k eller så?
![]()
Lexus LFA klokke | FINN-torget
Selger en utrolig skjelden Limited edition Lexus LFA klokke. For de som er kjent med Super sports bilen Lexus LFA så ble det produser 500 biler og 500 klokkewww.finn.no
Hvem kan ikke like å kjøpe en klokke fra en AD, som ikke har hairlines? BTW: Hvordan får en AD hårlinjer egentlig?Nok et geni? Om noen betaler over veiledende for en Datejust er man jo akkurat passe idiot selvfølgelig. Men det jeg derimot reagerer på her er at klokka er kjøpt ny i 2024 (Garantikortet på bildet får man vel fremdeles kun når klokka er ny, ikke ved pre-owned kjøp eller etter service?) og selgeren babler om ny service og 2 års garanti og ikke minst 30.000,- (!) for denne påståtte servicen. Kan noen forklare hva som er greia her?
Vis vedlegg 428030Vis vedlegg 428031
![]()
Rolex Datejust 41mm 126333 2024 norsk AD INGEN HAIRLINES!! | FINN-torget
Rolex Datejust – Gull/Stål – Fluted bezel – Jubilee Selger en svært pen Rolex Datejust i gull og stål. Klokken fremstår meget pen uten synlige hairlines og erwww.finn.no
Jeg begynner å bli tynn i håret, så dette vil jeg gjerne ha svaret på!Hvem kan ikke like å kjøpe en klokke fra en AD, som ikke har hairlines? BTW: Hvordan får en AD hårlinjer egentlig?
Likevel spesielt å verdsette en garantiservice til 30k, eller?Tydeligvis en mandagsklokke som trengte service få måneder etter kjøpet.. ?