Gullkorn fra Finn.no

Oof, 1 mill for en kopi. Noen som ikke forstår at å mekke ting i skyggene ikke gir «økt verdi», selv om det er EKTE 21 KARAT GULL, hele klokken, bortsett fra glasset - som er standard!
IMG_4720.jpeg
IMG_4721.jpeg
IMG_4723.jpeg
IMG_4722.jpeg

La oss si at armbåndet veier 100 g, da er gullprisen 4 008,26,- pr. gram.

Dagens pris for 21 karat gull hos Gullbanken er 896,- pr gram.

Så klokken er antageligvis svært avansert med mange komplikasjoner :ROFLMAO:

• Liker
Reaksjoner: Tannhjulet
Nok et geni? Om noen betaler over veiledende for en Datejust er man jo akkurat passe idiot selvfølgelig. Men det jeg derimot reagerer på her er at klokka er kjøpt ny i 2024 (Garantikortet på bildet får man vel fremdeles kun når klokka er ny, ikke ved pre-owned kjøp eller etter service?) og selgeren babler om ny service og 2 års garanti og ikke minst 30.000,- (!) for denne påståtte servicen. Kan noen forklare hva som er greia her?

IMG_7224.jpeg
IMG_7223.jpeg

• Wow
Reaksjoner: seiltid
Nok et geni? Om noen betaler over veiledende for en Datejust er man jo akkurat passe idiot selvfølgelig. Men det jeg derimot reagerer på her er at klokka er kjøpt ny i 2024 (Garantikortet på bildet får man vel fremdeles kun når klokka er ny, ikke ved pre-owned kjøp eller etter service?) og selgeren babler om ny service og 2 års garanti og ikke minst 30.000,- (!) for denne påståtte servicen. Kan noen forklare hva som er greia her?

Vis vedlegg 428030Vis vedlegg 428031

Tydeligvis en mandagsklokke som trengte service få måneder etter kjøpet.. ?

Hvor mange år har denne ligget på Finn.no nå, og om jeg ikke husker feil er den vel satt ned et par hundre k eller så?

Ingen som kjører en LFA bruker sånn klokke.
Tydeligvis:LOL:

• Haha
Reaksjoner: Heftos

Vis vedlegg 428030Vis vedlegg 428031

Hvem kan ikke like å kjøpe en klokke fra en AD, som ikke har hairlines? BTW: Hvordan får en AD hårlinjer egentlig?