Bilsnakk

Av de nevnte har jeg bare kjørt F-150 som leiebil i USA et par ganger. Liker den godt, men utrolig dårlig sving-radius. Frustrerende å parkere, selv på amerikanske parkeringsplasser😂 men gøy med ordentlig bensinmotor😀
Den er jo stor som en tanks og brei som en lastebil. Raptor utgaven som t.o.m kjem med den litt meir spiselige (mtp forbruk ) turbo v6ern er jo 220 brei før speila . Nei det må nok bli en Ranger tenker eg . Den har ihvertfall adaptiv cruise . Og nei ikkje ranger raptor , det blir for tullete for en som skal kunne dra henger også

Den er jo stor som en tanks og brei som en lastebil. Raptor utgaven som t.o.m kjem med den litt meir spiselige (mtp forbruk ) turbo v6ern er jo 220 brei før speila . Nei det må nok bli en Ranger tenker eg . Den har ihvertfall adaptiv cruise . Og nei ikkje ranger raptor , det blir for tullete for en som skal kunne dra henger også
Pendler fortsatt mellom Amarok, Ranger (Raptor) og Hilux - prøvde nettopp sistnevnte i GRII versjon. Ser barsk ut, men kjører som en traktor. Fortsatt skeptisk, den har heller ikke permanent 4WD i motsetning til de andre. Har også snust på amerikanere, men de blir for drøye. Eneste grunnen til at jeg ikke helt greier å slå fra meg Hilux er 10-års Toyota Relax-garanti.