Urmaker Bjerke

Vet ikke hva jeg er mest skuffet over.. At bjerke ikke gir oss alle listene på nett eller bildekvaliteten til @Hovedsignal ??

Fint om du neste gang kan ta med deg speilrefleks og ta deg bryet med å redigere bildene i etterkant.
Kanskje legge de inn i en powerpoint med litt specs: urverk, antall juveler, mm, grad av dekning for uttrykket "bølletøff" og om prisene på dette uret er forventet å stige fremover

Så det er enklere for oss andre å ta skikkelig stilling til salget.
Jeg vet som sagt ikke hvorfor disse er så komprimerte. De er tatt med iPhone 17, og ser klare ut i alle andre kanaler.
En glitch, @Jon Henrik ?

Det er nærliggende å tro at Big Bjerke har tvunget @Jon Henrik til å øke komprimeringen betraktelig så ingen kan se de faktiske salgsprisene, og man heller må dra fysisk innom.

Når jeg tenker meg om er siste innlegg fra Fyrsten er fra fredag, så det er vel kanskje ikke utenkelig at han sitter fastbundet i kjelleren på Bjerkehuset???

IMG_0868.jpeg

Mye fint her!

Det er nærliggende å tro at Big Bjerke har tvunget @Jon Henrik til å øke komprimeringen betraktelig så ingen kan se de faktiske salgsprisene, og man heller må dra fysisk innom.

Når jeg tenker meg om er siste innlegg fra Fyrsten er fra fredag, så det er vel kanskje ikke utenkelig at han sitter fastbundet i kjelleren på Bjerkehuset???

Måtte gjøre opp regnskapet etter unboxing-tråden til @Genta.